İyi okumalar aşklarım
12- bunları neden şimdi öğreniyorum?
Yeji
Sonunda gelmiştik.. bakıyorum da evimizi hâlâ değiştirmemişler burda olan anılarımızı *hepsi olmasa da* hatırlıyorum da çok güzel anılardı, o gün Hyunjin'in başının etini yemeseydim şuan normal bir şekilde yaşıyor olurduk ben yıllarca komaya girmemiş olurdum.
Felix güçlü olmam için destek verdi ve hazır olduğumu söyleyince kapıyı çaldı, hemen sonrasında kapı açıldı Sam açmıştı kapıyı heyecanla Felix'i beklerken aniden beni görünce dona kaldı tanıyamadı mı acaba?? Yutkundu. Gülümseyerek baktım.
"Kimsiniz?" Bildiği halde emin olmak için sorduğu aşırı belliydi.
"Sam." Bunu söylediğimde anlayacağını düşündüğüm için Hyunjin ismini kullanmadım, ismimi söyleyip sarıldım.
"Seni çok özledim"
Hala tepki vermiyordu. Ayrıldım ondan ve ellerimi omuzlarına yerleştirdim hafif sirkeledim
"Hatırlamadın mı beni? Benim Mina"
Gözlerinden yaş akmaya başladı tepkisiz bir şekilde gözyaşı döktükten sonra bana aniden sarılıp ağlamaya başladı bende onun sarılmasına karşılık verip sarıldım dayanamadım bende ağlamaya başladım onu görmeyi çok istiyordum ve sonunda görüştük.
Hyunjin
Kapı çaldığında heycanla Felix'i bekliyordum kapıyı açtığımda ise beklediğimin tersi biri karşıma çıktı.
O Mina mı bana mı öyle geliyor?
Emin olmak için sordum çünkü inanmadım o ölmüştü her gün ben kimin mezarının başında ağlıyordum o zaman?
Bunları düşünemiyordum tabi onu gördüğümde dona kaldım tepki veremedim ne yapacağımı şaşırdım onu o kadar özlemiştim ki kelimelere sığmazdı, ve şuan o karşımda ayakta gülümseyerek bana bakıyor. Kendime geldiğimde gözümden yaş aktığını farkettim gözümden akan yaşları umursamayıp hemen ona sarıldım orda donakaldığkm o saniyeler bile zaman kaybıydı. Sıkı sıkı sarıldım özlemimi gidermeye çalıştım. Geri çekildik ikimizde aynı anda ellerimi yanaklarına yerleştirdim
"Bu sen misin gerçek mi bu "
"Evet evet gerçek!"
"Eğer bu bir rüyaysa uyanmak istemiyorum"
"Değil Sam değil gerçek!"
***
Oturma odasında oturmuş onların açıklamasını bekliyordum Mina yeni ismiyle Yeji de bende kendimizi toparlamıştık sıra açıklama yapmaktaydı. Felix'ten bunu beklemezdim doğrusu Felix'e güveniyordum.
"Hyunjin anlıyorum şaşkınsın herşeyi ben anlatıcam"
Derin nefes verdim hiç onu dinleyesim yoktu umarım geçerli bir sebep sunar.
"Hatırlıyor musun gittiğim gece biri yanıma gelmişti onunla gitmiştim?"
"Evet?"
"O Woojin. Seninle düşman sanırım zaten şuan sana bunu anlattığımı duysa ne ben ne Yeji yaşıyor oluruz neysee, Woojinde tıp öğrencisi onunla orda tanıştık daha sonrasında jisung ile bana sardı bizimle uğraşmaya başladı en sonunda bizi böyle ayakcısı yaptı ne derse onu yapıyoruz ailemiz ile tehdit ediyorlar. Yeji konusuna gelince Yeji'yi terk edilmiş bir hastane odasında tutuyordu orada tedavi görüyordu doktor da tutmuş. Dün gece de Yeji'nin bakıcısı gittiği için Yeji'ye bakmaya gittim. Ayrıca sen ona karşı kötü birşey yaptığında Yeji'yi kullanarak seni tehdit etmeyi planlıyordu hala öyle birşey olursa yine tehdit edebilir dikkatli ol bu konuda."
Şoka girmenin sırası değildi ama duyduklarıma şaşırdım, yine de ciddiyetimi korudum.
"Bunları neden şimdi öğreniyorum Felix?"
"Sana anlatacaktım doğru zamanı bekliyordum oda bugün işte. Aslında anlatmıyacaktım Yeji'yi gördükten sonra çok kötü hissettim sana söylemeyi çok istedim ama korktum sonra ablam Rachel'e danıştım olivia hala bilmiyor olayları. Ablam Rachel de ikisi içinde uygun bir zaman bul ve herşeyi anlat dedi. Bu arada bana ve Jisung'a bulaşmasının sebebi Minho hyung sen yakınsın bende seninle yakınım diye"
"Peki anladım"
"Özür dilerim"
Araya Yeji girdi.
"Ya Sam ona inan ben ordayken Woojin moralimi bozduğunda yanıma gelip beni neşelendiriyordu. O olmasaydı şuan seninle görüşemezdim zorla izin aldı haberş var Woojin'in seninle görüştüğümden ama yalan söylediğimizi sanıyor. Sam nolur onu affet benim yüzümden aranız bozulmasın."
Hayır Mina şunu yapma kıramıyacağımı bildiği için mi yapıyor bunu.
Felix'in bu süreçte hiç yüzüne bakmamıştım şuan baktığımda içim acıdı ağlamamak için zor duruyordu.
"Hyun böyle olmasını istemezdim daha önce söylemek istedim ama olmadı işte sende beni anla tehdit altındayım"
Ama onu affedemezdim şuan.
***
Bu bölümde böyle duygusal olsun
Yorum &oylarınızı bekliyorum askolarr
1 kişi okuyo glb benim fici kşmse okumuyo ağlıcam
O 1 kisi😍😘❤️💅 askım yhaa seviyom onu
Kusura bakmayın asklarım baska planım var diğer bölümler için değiştirmek zorunda kaldım yayınlamadan önce aklıma gelmemişti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secrets - Hyunlix
Gizem / GerilimYıllar öncesinde büyük bir olayla karşılaşıp büyük bir tramvaya sahip olan hyunjin'in mahallesine taşınan Avusturyalı bir çocuk hayatlarına girerek tüm hayatını değiştirmişti.