8-

76 16 35
                                    


8-  ~bar gecesi~

Geldi gelecekte olann bölüm

Askolar simdi smut içericek bu bölüm şimdiden uyarayım "ıyy, iğrenç" gibi şeyler yazmayın smutun basladığı ve bittiği yerleri böyle kalın yazıcam zaten okumaz geçersiniz artık

***

Hyunjini oflayarak yatağa bıraktıktan sonra ki bırakmak denemez çok ağırdı fırlattım resmen. Kapıyı kapattım biri girer falan diyerek kilitledim anahtarı masanın üzerine fırlattım.

"Hyunjin omzum koptu ne davarsın sen be"

"Evet öyleyim,"

Kendimi koltuğa attım.

"Neden bu kadsr sarhoş olmak istedin bu kadar fazla içtin?"

Sarhostum ama onun kadar değildim o tamamen gitmişti halisülasyon görse sasmazdım yani.

Hyunjin kalkıp bana yaklaşarak

"İnan ben bile bilmiyorum,"

Diyip beni kaldırıp yatağına oturttu elini yüzüme yerleştirip  baş parmağıyla dudağımı okuyordu

"Aniden.."

Diyip bir kaç saniye susup tekrar konuşmaya başladı.

"Aniden hayatıma girdin ve.."

Yine sustu yüzünü bana yakınlaştırdı

"Ve beni kendine aşık ettin Felix, ben şu ana kadar aşk nedir bilmezdim sankii.. Büyüledin beni, büyü altında gibiyim seni istiyorum sürekli. Sarhos olmamın sebebi sensin."

Neeee aşkı ilan yaptı saka mıdır buu

Kalbim yerinden fırlayacaktı. Nefesim düzensizleşti sakin kalamıyordum heyecandan.

●◇Smut başlıyor◇●

Beni sertçe öpmeye başladı o kadar sert bir öpüş ki sanki yıllardır bu anı bekliyordu, karşılık verip onu öpmeye başladım.

Dillerimiz birbirini bulmuş oynaşırken dudaklarımız da durmuyordu birbirimizi sertçe öperken nefes almak için geri çekildim.

Hyunjin'in üzerinde ki gömleğin düğmelerini tek tek açtım.

Tekrar sertçe öpmeye başladım oda aynı şekilde karşılık verdi, alt dudağımı emmeye başladı küçük hafif ısırmalar yaparken inlemeye baslaşmıştım bile.

Öyle bir an ki şuan aşkın bedende buluştuğu haldi şu an iki tarafta hiçbirşey düşünmeden birbirini isteyerek aşklarını bedenselleştiriyor yani kısaca sevişiyordu.

Hyunjin'in üzerindeki gömleği çıkarttıktan sonra birbirimizi bırakıp kemerlerimizi çıkartıp attık pantolonlarımız da indi, tişörtümü de çıkartım attım.

Hyunjin beni yatağa uzandırıp boynumdan öpmeye başladı. Boynumu morartana kadar devam etti.

Ellerim Hyunjin'in dağılmış saçlarındaydı.

Hyunjin'in altındaydım, onu alta çekip son kalan boxerlerimizi de çıkartıp kasıklarını öpmeye başladım dayanamadığı istediği belliydi bilerek uzatıyordum zevkliydi doğrusu.

Hyunjin son raddeye geldiğinde penisine indim.

Ellerini saçlarımın arasına yerleştirdi.

Secrets - HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin