deepvoicelix: okulun nasıl geçti hyunjin?
yllwchickhyun: kötü
deepvoicelix: anlatmak ister misin
yllwchickhyun:hayır
deepvoicelix:pekiii
deepvoicelix: brownie yemek ister misin?
deepvoicelix:yeni yaptım pişiyor.
yllwchickhyun:brownie çok mu seviyorsun?
deepvoicelix: sende seviyorsun.
yllwchickhyun: beni nerden tanıyorsun?
deepvoicelix: sende beni tanıyorsun hyung lütfen hafızanı zorlar mısın?
yllwchickhyun: ortaokul 3. sınıftan önceki hiçbir anımı hatırlamıyorum felix.
deepvoicelix:neden?
yllwchickhyun: hani beni tanıyordun?
deepvoicelix: ortaokul 3. sınıfta okulu bıraktın. değiştirdin sanırım zorbalığa uğradığın için sanmıştım. ondan değil mi yoksa?
yllwchickhyun: araba kazası geçirdim. hafızamı kaybettim. ondan sonrada annemle babam ayrıldı annemle seule geldik.
yllwchickhyun: annemler zorbalığa uğradığımı hiç bilmiyordu. hala bilmiyor. söylemiyorum.
deepvoicelix: niye hyunjin. belki yardım eder annen ?
yllwchickhyun: annem öyle biri değil felix. sadece kendini düşünen aptalın teki. şuan da bana iyi davranmaya çalışıyor. ama beni sevdiği için değil. zorunda olduğu için.
deepvoicelix: nerden eminsin bu kadar?
yllwchickhyun: gerçekten sevse sevgi göstermek için bu yaşımı mı beklerdi? intihar etmeye çalışmamı mı beklerdi?
deepvoicelix: bilmiyorum hyunjin. tam olarak nasıl bir ilişkiniz var ben bilemem
yllwchickhyun: o zaman sus felix
deepvoicelix: baban?
yllwchickhyun: neden bu kadar meraklısın?
deepvoicelix: bak hyunjin
deepvoicelix: ortaokuldan beri aşığım sana ve şuan seni dahada tanımaya çalışıyorum ki yanında olabileyim. sana teselli verebileyim. ama anlatmak istemiyorsan asla zorlamayacağım. seni huzursuz etmek değil amacım. sevdiğim çocuğu daha tanımak sadece.
yllwchickhyun: araba kazası annemle arabadayken oldu. bize çarpan kişi ise babamdı. annemle babam ayrıldılar, babamsa en son hapishanedeydi. şuan hala ordamı pek bir bilgim yok. babam bizden nefret eder. annemide çok sevdiğim söylenemez ama babamdan çok sevdiğim doğru.
yllwchickhyun: felix gerçekten beni mi seviyorsun?
deepvoicelix:evet
yllwchickhyun:senden bir şey istesem yapar mısın?
deepvoicelix: her şeyi yaparım senin için hyunjin
yllwchickhyun: yaklaşık 10 gün sonra anneme bakar mısın?
deepvoicelix: ne
yllwchickhyun: yani öyle bakmak değil sadece babam gelirse falan diye ona dikkat eder misin?
deepvoicelix: 10 gün sonra baban mı geliyor
yllwchickhyun: belki gelir
deepvoicelix: bakarım hyunjin
yllwchickhyun: gerçekten mi?
deepvoicelix: kesinlikle.
deepvoicelix: sen nerde olacaksın?
yllwchickhyun: uzun bir yolculuğa çıkacagim
deepvoicelix: nasıl bir uzun yolculukmuş bu?
yllwchickhyun: çok uzun bir yolculuk. belkide dönmem
deepvoicelix: nereye gideceksin?
yllwchickhyun: iyi geceler felix. uykum geldi ve teşekkür ederim
deepvoicelix: iyi geceler hyunjin. kaçıyormuşsun gibi geldi. peşinden gelmezdim merak etme
yllwchickhyun: gelemezsin zaten felix. anneme bakacağına söz verdin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brownie yiyelim mi? °hyunlix
Teen Fictiono an dikkatini başka bir mesaj çekmişti. bildirime tıklayıp instagrama girdi. deepvoicelix: hey merhaba ben felix! -angst