|14|

581 79 4
                                    

son dört günü kalmıştı hyunjinin. felixle iki gündür eskisi gibi konuşuyorlardı. felixin hyunjine yazmamasının nedenini hyunjin hala bilmiyordu. sormuştu ona. ama felix cevap vermemişti.

karşısına çıkmak istiyordu felix. hyunjinin karşısına çıkmak istiyordu. belki ona yazmazsa ve konuşmazlarsa onunla konuşmak isteyip karşısına çıkabileceğini düşündü. ama yapamadı. neden yapamadığını kendide bilmiyordu ama korkuyordu felix. ama en çokta hyunjine sarılamadan hyunjinin ölmesinden korkuyordu. hyunjinin son 4 günü kalmıştı. ne yapacağını bilmiyordu ama korkaklığı yüzünden kendinden nefret ediyordu.

öğle arasına kadar felix her yerde hyunjin'i aramıştı. ama bulamamıştı. sınıfına gidip birine soracaktı. kapının orda dikilen ilk çocuğa 'hyunjin bugün okula geldimi ?' sorusunu yöneltti. çocuk başta şaşırmıştı hyunjini soran biri olduğuna. sonra ise cevap verdi.

"hayir gelmedi bugün. bir yerlerde ölmüştür belki"

deyip gülmüştü. felix çocuğun yüzüne yumruğunu indirmek istemişti ama kendini tutup sınıfına çıktı.

deepvoicelix: nerdesin

deepvoicelix: okulda yoksun

deepvoicelix: kendine bir şey yapmadın değil mi?

deepvoicelix: hyunjin

deepvoicelix: hyunjin buraya bak

yllwchickhyun: uykyöu biyw bçlüyon(uykumu niye bölüyon,acık aslında ne yazdığı ama okuyamayan olursa)

deepvoicelix: nasil bir uyku bu? sonsuzluk uykusu mu gece uykusu mu?

yllwchickhyun: gğndğz uyjuau (gündüz uykusu)

deepvoicelix: KSBZHSHXHSBX peki peki uyusen

deepvoicelix: iyi uykular

yllwchickhyun: tsk

felix derin bir nefes alıp arkasına yaslanmıştı. evet şuan kendine bir şey yapmamıştı ama 4 gün sonra yapacaktı hyunjin. nası engel olacağını bilmiyordu. gene içini korku kaplamıştı. hyunjinin kendisine bir şey yapacağından korkuyordu. istemiyordu. hyunjinin kendisini bırakmasını istemiyordu. ona sarılmak istiyordu. sonsuza kadar sarılmak, ellerini tutmak istiyordu , sonsuza kadar bırakmayacağını hissettirmek istiyordu hyunjine. ama bunu nasıl yapacağını bilmiyordu işte. korkaktı aslında. o tam bi korkaktı. utangaçtı birde ve kendinden oda nefret ediyordu. hyunjini durduramayacağını bildiği için kendinden çok nefret ediyordu.

Brownie yiyelim mi? °hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin