bu kitabi daha önce yayınlamıştım. sonra geri çektim düzeltmek için , sonra bölümsildim yanlışlıkla ZHAVXHSBXHSBXşuan baya düzelttim konuyu biraz değiştirdim bikaç yeri öyle atıyorum. iyi okumalar💗 yorum yapıp oy vermeyi unutmayin lütfen
***
Kapının yanındaki zile uzun uzun basıp ayakkabısının ipini çözmek için eğildi. Yorulmuştu ve bi o kadarda acıkmıştı Hyunjin. Tüm gün boyunca sınıfta tek başına oturmuş yemekhaneye bile inmemişti.
Annesi gelip kapıyı açtığında Hyunjin hala ayakkabılarının iplerini çözüyordu.
'Hoşgeldin' dedi annesi kocaman gülümseyerek. 'yapmacık oluyorsun anne lütfen yapma' dedi içinden.Annesi samimi bir şekilde gülmüyordu. Gülmesi gerektiği için gülüyordu.
Sevgi sözcükleri söylemesi gerekti.Ona sarılması öpmesi gerekti çünkü psikoloğu öyle söylemişti annesine.Hyunjin sadece yüzüne bakıyordu. Konuşmuyordu. Konuşamıyordu.
'Aa şey özür dilerim. Geç içeri hadi' diyip kapının önünden çekildi. Hyunjin içeri geçip çantasını odasına koydu. Ardından mutfağa gidip yiyecek bir şeyler aramaya başladı.
'Acıktın mı oğlum. Hemen bir şeyler hazırlayayım ne istersin?' dedi annesi elindeki kağıt ve kalemi Hyunjine uzatarak.
Evet gerçekten konuşamıyordu Hyunjin. 3 ay önce intihar etmeye çalışmış kimyasal şeyler içmişti. Yemek borusunu onarmak için ameliyata girmişti fakat hala konuşamıyordu. Ses telleri zarar görmüştü.
Annesinin uzattığı kağıdı alıp 'ramen istiyorum' yazıp geri uzatmış ve hiç beklemeden odasına doğru gitmeye başlamıştı.
Masasına oturup, dolaptan siyah bir defter çıkardı.
sayfalardaki kocaman çarpıları geçip temiz sayfaya ulaştı.Eline kırmızı bi kalem alıp o sayfayada kocaman bir çarpı attı.
'bir gün daha bitti' diye geçirdi içinden.
defter 30 sayfaydı ve şimdiden 15 sayfasına kocaman çarpılar atmıştı.
' 1 Ay bekleyemem diye düşünüyordum ama 15gün yeterince hızlı geçti..' diye düşünürken gülümsüyordu.'30 günün sonunda bu çileden kesin kurtulacağım. Kendime söz veriyorum. ilk iki denememde başarısız olsamda 1 ay sonra başaracağım. Özür dilerim anne. iyi bir çocuk olamadığım için özür dilerim.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brownie yiyelim mi? °hyunlix
Fiksi Remajao an dikkatini başka bir mesaj çekmişti. bildirime tıklayıp instagrama girdi. deepvoicelix: hey merhaba ben felix! -angst