|4|

856 99 21
                                    

deepvoicelix: okulun nasıl geçti bebegim?

hyunjin şaşırmıştı. böyle bir soru almayalı yıllar olmuştu sanki.

yllwchickhyun: bok gibi.

deepvoicelix: noldu?

yllwchickhyun: beni tanıdığını sanıyordum.

deepvoicelix: tanıyorum zaten. ama hala mı zorbalığa uğruyorsun hyunjin.

yllwchickhyun: sanane felix. kimsin?

deepvoicelix: seni seven biriyim.

hyunjin ne yazacağını bilememişti. kendisini seven biri mi vardı? annesi babası bile sevmezdi hyunjini. yaşadığı şoktan sonra o mesaja görüldü atıp telefonu yatağının diğer ucuna fırlatmıştı. kimdi bu felix?

'hala mı zorbalığa uğruyorsun?' bu cümleyi düşündü hyunjin. eskiden beri mi tanıyordu felix onu? hala düşünürken telefonuna bir bildirim gelmişti. alışık değildi o bildirim seslerine. mesaj gelmezdi telefonuna.

yatağın diğer ucundaki telefonu alıp mesaja baktı. gene felixti.

deepvoicelix: bana anlatabilirsin her şeyi hyunjin.

deepvoicelix: bana içini dökebilirsin.

deepvoicelix: seni her zaman dinlerim

yllwchickhyun: neden böyle bir şey yapıyorsun ki?

deepvoicelix: seni seviyorum çünkü

gene aynı şey olmuştu. hyunjin gene ne yazacağını bilememişti. kalbi çok hızlı atıyordu. bu tür duyguları, mutluluğu ilk defa yaşamış gibi hissediyordu. belkide gerçekten ilk defaydı?

yllwchickhyun: buna katlanmana gerek yok ama. dinlemek bile yorar

deepvoicelix: ilgilendiğim şeyleri yaparken yorulmam ben hyunjin. ve sen benim ilgi alanımsın.

Brownie yiyelim mi? °hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin