Ondřej kopal, topil se i modlil se. Koblížku, zachraň mne! Beznadějné. Vždyť ho před chvílí odstrkoval z more-than-friendzone a teď chce znovu zpět. Proud ho unášel do temných hlubin Moravy. Praha ho opouštěla a do cesty vniklo pole - Brno.
"Neee, Koblížkuuu." Jeho poslední přání bylo vyřčeno.
POV: Koblížek
Něco není v pořádku, cítím to na svém Eichhörnchen. Vrtí se až moc, na můj vkus. Mužský parfém se ztrácí. Jak vypadal?
Oldřich! On je v nebezpečí. Musím mu zavolat, ale počkat. Co Prostředník? Je v kabinetu a trpí.
NE! Ona není láska mého života, nýbrž Oldřich. Pekáč s jedenácti buchtičkami, každými napněnými povidly, budou útěchou na mém jazyku. To on bude mou nevěstou, strávíme spolu honeymoon ve Vídni. Navštívíme Stephansdom i poblijem se po jízdách na Atrakcionen im Prater.
Otázkou je: kdo je zač Oldřich. Na tinderu má v popisu:
Oldřich, neznámo let
Metropole
Mám rád jiskru mezi námi.Věděl, že jeho fotky s mitochondrií, si mě omatají kolem prstů, jakoby mi nejmenovaný šprt vysílal signál, abych mu dal zdarma bodíky. Kapitán Spaceship tuto metodu využívá k polapení inteligentních studentů. Jenže já mám besser Strategie: infikovat se do jeho neutronu a zapnout fúzi.
To jsem se naučil při jedné návštěvě u Ondřeje. Tehdy ještě nebyl nesnesitelný, ale... byl... roztomilý až šmeksy.
Fuj, Ondřej a šmeksy? Ani Melange mi nedává tolik slin, když na něho myslím. Co to pro Wiener se mnou je?
Že bych taky cítil pocity k Ondřejovi? Jenže on je tak... tak... jak je to slovo... vysoký a fyzicky zdatný.
Ano. Chci ho, musím ho polapit do klece, jež ukrývá mé pravé zločiny.
Kde jsi Ondřeji?
Potřebuji tě lásko!
ČTEŠ
Kraflík
FanfictionMladý nadaný učitel fyziky a biologie chce za každou cenu ulovit svého Koblížka/Sachertorta. Neuvěřitelný příběh o nespoutané lásce mezi fyzikářem a učitelem němčiny. Jak se tento vztah bude rozvíjet? Založeno podle skutečných událostí.