PRO LÁSKU MÉHO ŽIVOTA!""PRO TEBE, ONDŘEJI!""PRO VŽDY!"

8 1 0
                                    

Ondřej přežil.

Kapitán Spaceship ho operoval. Použil metodu vylučovací. Ondřejovo slábnoucí tělo vložil do klonovátoru, kde jeho DNA bylo vyloučeno a přesunuto do y/n, žáka s podprůměrnou inteligencí. Kapitán ho odchytil po Ondřejově odchodu u vrátnice, nezdál se mu moc důvěryhodný. Skladoval ho celé odpoledne v mrazáku, kde pomalu a jistě se mumifikoval.

"Proč on?" Nechápa Sacher.

"Jiná možnost v úvahu nebyla. Musí to být zralé hybné tělo, které obstojí i 6378MW v téhle mašince."

"No a můžete mu potom vyměnit tváře? Nevím, jestli zvládnu líbat náctiletého krom sebe."

"Ok my friend, I will do it just for you." Zářivý úsměv zastínil kapitánovu čtvrtou bradu, z níž kapala nějaká nažloutlá tekutina - olej?

Řepkový nebo olivový?

Sezamový podle životopisu, jenž napsal před mnoha lety, kdy se pokoušel získat licenci na vyučování matematiky v angličtině. Ach, to byly doby vlasové. To háro plné vší a lupů se vlnilo nad nebeskou klenbou temene. Nekonečná snůška copánků, vířících po směru větru k Polárce.

"Kdy bude vzhůru?" Zeptal se Sacher.

"Žádný strach, jeho vědomí mám na flešce, takže pokud někdy zkolabuje, je možné ho nahradit novou replikou. Práce bude spíše se schránkou."

"Schránkou?"

"Yes, the shell, you need to find someone, who will be the body for his soul."

Sachertorte se na kapitána zmateně podíval.

"Oh, sorry. Tělo a duše."

Teď už rozumí.

Monitorovací zařízení, jež zaznamenává heartrate Ondřeje, začal nepřetržitě zběsile blikat oranžovým světlem - koncentrace kyslíku v krvi.

"Co to znamená?"

"Ztrácíme ho, zdá se, že tělo puberťáka nebyl dobrý nápad k reinkarnování polomrtvých učitelů. Avšak minule to fungovalo, nevím, kde se stala chyba."

"Chyba je, že on není obyčejný učitel na gymnáziu. On je... Je výjimečný, je jako moje vnitřní já." A v tu chvíli ho přepadla ta myšlenka, která měla změnit životy všech v učitelském výboru.

"Já budu jeho schránkou," řekl sebejistě Sacher.

"No, you - you cannot. Je to příliš riskantní zákrok, jenž může ovlivnit vaše zdraví a i city."

Hladina kyslíku se rychle snižovala k nule. Sacher popadl kliku od mašinky na přenos mozkových buněk a zařval: "UDĚLEJTE TO!"

"HNED!"

Kapitán poslechl. Kabely se začaly neutržitě zahřívat a jiskřit. Vzduchem rakety se šířil Sacherův křik: "Aaaaaaaaaa!"

"PRO LÁSKU MÉHO ŽIVOTA!"
"PRO TEBE, ONDŘEJI!"
"PRO VŽDY!"

Kraflík Kde žijí příběhy. Začni objevovat