Mastný krvavý flek

19 4 0
                                    

Ondřej klopýtl. V rukou svíral svůj oběd, miska s rajskou polévkou vyletěla do vzduchu a zasáhla Koblížka. Červená skvrna prosakovala skrz sametovou látku. Miska se roztříštila na √25 kusů.

"Schei*e, du bist ein Ar***loch. Kannst du nicht zusehen?!"

"Strašně se omlouvám, Koblížku. Nech mne to vyčistit..."

Prostředník se k nim hnal: ,,Koblížku nech to být. Pojď do kabinetu, tam se převlečeš. Máš přece náhradní oblečení od doby, kdy se stala ta nehoda s ananasovou pizzou..." Odešli spolu do kabinetu.

POV: Ondřej

Jak jsem mohl být tak tupý a nevšimnout si té židle. Hlavou jsem byl někde mimo Mléčnou dráhu. Ach, Koblížku, doufám, že mi to odpustíš. Snad to není nijak důležitý svetr od babičky Wien.

Ne, však já mu to vynahradím Melangem z pravého Kaffeehausu. Budeme si kvit a zkusíme to znovu. Neztratím svou kořist jen kvůli drobné chybě. Jsem šavlozubý tygr, tam, kam se mé řezáky zakousnou, vnikne jed, který následně ovládne nervovou soustavu zvířete. Nebude úniku, nebude odpor, já ho dostanu, ať už musím obětovat čas ke vzdělání německého jazyka, či trapas před Koblížkem.

Musím posbírat střepy a utřít kaluž, jinak si na ní někdo rozbije nos. Klečím, jako při chození na velkou v přírodě. Byl jsem nadaným žákem, a proto mne rodiče na doporučení třídní učitelky zapsali na biologický tábor, kde jsme neměli jinou možnost než si sami vykopat jámu a pak jí zaplnit svou vlastnozadní náloží. Širokodaleko se nenacházela ani jedna TOI TOI budka k vykonání této záležitosti. Vytrpěl jsem si dva týdny v divočině s lopatou a konzervami zkažených fazolí, než jsem zjistil, že lidské hnojivo je velmi prospěšné pro českou půdu. Kvalitní plodiny přímo z Česka.

Všichni v jídelně mě sledují, co já bych dal, změnit minulost. Chci na to zapomenout. Vyhodil jsem odpad do koše. Karmínové místo činu se však úplně nesmylo, ba i teď vypadá jako scéna z dětského hororu, místo krve se použije prošlá jahodová marmeláda.

Nádech a výdech.
Klid.
Ticho.
Hluk.
Děti.
Žárovka nad hlavou.
Nápad.

Jdu za ním, rozhodnutý ho pozvat na omluvnou večeři. Bude můj. Můj fiancé.

Kraflík Kde žijí příběhy. Začni objevovat