Bu benim ilk tarihi kurgu kitabım umarım beğenirsiniz ve yorum yapmayı unutmayın ❤️❤️
Çok sıcak bir gündü son baharın son günleriydi . Ağaçların yaprakları solmuş teker teker dallarından düşüyordu. Jin hanedanının Yuka adlı köyünde yaşayan Soo-bin adlı bir genç kız yaşıyordu.
Nia : Soo-bin hadi baban Pirinç tarlasında çalışıyor ve bende onun yanına gidip pirinç tarlasında yardım edicem.
Anneme gülümseyerek tamam dedim.Annem gidince bende günlük işleri yapmaya koyuldum . Bazen yaptığım işler bana çok ağır ve zor gelsede yinede bıkmadan çalışıyordum. Yaşadığım köyüm biraz başkentten uzak.
Evdeki işlerimi bitirip uyanan babaannemin yanına gittim. Yine huysuzdu bir gün huysuz olmadan uyanamıyor.Kolundan tutup onu bahçeye ağaçların arasında yere serdiğim örtünün üstüne oturttum. Babaannemle birlikte sabah kahvaltımızı yapıp ortalığı topladım sonra babaanneme çayını verdikten sonra elime sepetimi alıp eve yakın olan nehre doğru gittim .
Nehre doğru giderken çok küçükken bildiğim bir şarkıyı söyleyerek adımlarımı atıyordum orman o kadar sessizdi ki neredeyse hiç bir ses yoktu kuş cıvıltıları dışında başka bir şey yoktu. Yürürken bir ağacın arkasından gelen sesle irkildim sesin kimden geldiğini merak ettim ve o yöne doğru gittim birden biri eliyle omzuna dokundu bende elinden tutup onu yere ittim ve o sırada o kişiyi ittigimde elimdeki sepette elbiselerle birlikte yere düştü elbiselerin hepsi etrafa dağıldı ve bende yere ittiğim kişiye baktım ve aniden gülmeye başladım.
Çünkü yere ittiğim kişi Ju-von'du o yerde bana sinirli sinirli bakarken kendime hakim olamiyacak kadar gülmeye başladım.
Ju-von: Soo-bin ne kadar sert sin insan kuzenine böyle acımasız-
ca yere itermi hemde bileğimi çok acıttın.Kendimi toparlayıp Ju-von'a baktım ve ona hak verdim ama sende beni çok korkuttun ,hem bak senin yüzünden elbiselerin hepsi etrafa dağıldı ve hemen gitmeliyim bunları yıkamam gerek evde işlerim var.
Ju-von: Tamam hadi beni kaldır insan hem kuzenini özlemezmi neyse bende zaten seni ve teyzemi özlediğim için geldim ve amcamla konuşup burada kalmak için izin isteyeceğim.
Kuzenim burada kalıcağını için sevinmiştim eyilerek Ju-von'u kaldırdım ve oda benimle birlikte nehre geldi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmparatoriçe Ji-Yoo
Historical FictionKöyde yaşayıp tüm ailesini kaybeden ve ailesinin gerçek ailesi olmadığını öğrenen Soo-bin'in hayat hikâyesi