Ju-von: Al sana o kadar oyalana oyalayana gelirsen işte o zaman eve geç geliriz
Soo-bin:Ya sen ne geveliyorsun.
Ju-von: Bana sesini yükseltme
(Aha şimdi işi bitti ju-von un Soo-bin onun işini şimdi bitirdi)
Soo-bin: Sen şimdi görürsün bide bana diyor sesini yükseltme ama kendisi bağıra bağıra konuşuyor
Soo-bin Ju-von'a sinirli sinirli bakarak elini havaya kaldırdı elini havaya kaldırmasıyla Ju-von'a vurması bir oldu ona attığı tokat ile yere serilen ju-von Ah yanağım bu sefer ju-von karşılık vericekti ama bu sefer sözlü çatıştılar onlar böyle kavga ederken onları izleyen Johunk bian kendini tutamayarak gülmeye başladı. O gülerken Soo-bin ve Ju-von kavga etmeyi bıraktılar ve ikisi de ne onlara gülen Johunk a baktılar. Onların Johunk a bakmasıyla konuşmaya başladı.
Johunk: Senin annen ve baban Ju-von seninde teyzen ortalıkta yok siz burada didişiyorsunuz
Soo-bin: Ama o beni kızdırdı
Johunk :Siz ikiniz böyle küçük şeylere demi kavga ediyorsunuz hiç yakıştıramadım
Ju-von: Ya biz biraz abarttık sanırım
Soo-bin: Birazcık mı
Johunk: Tamam da hadi gidin onları arayın !
Soo-bin: Ya gidip nerede arayacağız çok geç oldu yaJu-von: Evet doğru söylüyor hem biz gidip ararsak onlar geldiğinde bizi bulamazlar
Soo-bin: Tamam o zaman onlar gelene kadar babaannemle ilgilenelim
Annem ve Babam bizi göremeyince sanırım aramaya gitmişler umarım hemen gelirler hava gerçekten baya karardı ve hem bunun hemde başka bişey için çok endişeliyim ya annem ve babam eve gelince bay Johunk'u görünce bize kızarlar sa ? Aah umarım eve gelirler ben onlar gelene kadar tüm gün sanırım evde oturan babaannemi dışarıya çıkardım . Babamlar gelene kadar onlara yemek hazırlamaya başladım.
Biraz sonra ormandan sesler gelmeye başladı ah zavallı annem ve babam çok yorulmuştu sanırım ve ağlıyordu hemen yanlarına koştum biraz azar işittim ama buna değer annem ve babam elimi tutup eve gittik ben onlara yemek koyarken ju-von da bugün başımızdan geçen tüm olayları anneme ve babama anlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmparatoriçe Ji-Yoo
Ficção HistóricaKöyde yaşayıp tüm ailesini kaybeden ve ailesinin gerçek ailesi olmadığını öğrenen Soo-bin'in hayat hikâyesi