Go-âh eve gelmişti bahçede duran tahta masanın üstüne oturdu ve biraz soluklandi. Bugün çok yorulmuştu Nia ona tarlada yardım etmişti ama o gittikten sonra birazcık daha çalışmıştı tek gecindikleri pirinç tarlasıydı. Sonra Nia ve Soo-bin e seslendi.
Go-âh: Nia , Soo-bin nerdesiniz ? ben geldim.
Nia : Ahh Go-âh sonunda geldin
Go-âh: Geldim gelmesinede kızım Soo-bin ve Ju-von nerde hem sen neden bu kadar endişeli gözüküyor'sun bişey mi oldu Nia!
Nia : Kızımız ve Ju-von köye gitmişlerdi ya hala geri gelmediler
Go-âh: Ne ne demek geri gelmediler?
Nia : Senin yanından ayrıldıktan sonra eve geldim onları bulamadım biraz bekledim gelmediler.Seile söyledim o görmüş mü diye oda hayır dedi gidip arayacaktim ama seni bekledim belki ben onları aramaya giderken onlar eve gelirdi ve bu sefer beni bulamazdiniz o yüzden seni bekledim (bunları yazarken ne kadar uzun konuştu)
Go-âh : Ah iyi ettin o zaman haydi anneme haber ver birlikte gidip arayalım.
Nia: Tamam Go-âh
Üçüncü Kişi Ağzından
Onlar Soo-bin ve Ju-von'u aramaya başladılar evden çıkıp köy yoluna doğru yürümeye başladılar.O sırada Ju-von ve Soo-bin yanlarındaki yaşlı adamla eve doğru yürüyorlardı. Onlar eve köy yolundan gitmediler ağaçların arasından gidiyorlardı. Biraz zamandan sonra nihayet eve vardılar .
Johunk: Burası ikinizin evimi
Soo-bin: ikimizin mi hahaaa
Johunk: Ne oldu niye güldün siz evli değil misiniz?
Ju-von: Ne ne evlisi bu benim kuzenim o teyzemin kızı
Soo-bin:(hala gülmeye devam ediyordu) Şey biz evli değiliz o benim kuzenim
Johunk: Ah afedersiniz ben sizi evli sandım ama gerçi ikinizde çok gençsiniz ve yolda hep didişiyor ve söyleniyorsunuz .
Ju-von : Sorun değil hem biz kuzenimle hep böyleyiz.
Soo-bin: Ah evet şey bu arada annemler nerde
Ju-von:Sahiya nerdeler ?
Soo-bin: Ee tabiki evde olamazlar록 음악을 들을
롯 효 또 하나의 거대한
혹 업로드가 쇼 😉🖤🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmparatoriçe Ji-Yoo
Historical FictionKöyde yaşayıp tüm ailesini kaybeden ve ailesinin gerçek ailesi olmadığını öğrenen Soo-bin'in hayat hikâyesi