🌺8🌺

8 4 0
                                    

Yemek yerken evi olmadığını öğrendiğimiz Johunk'a babam bir teklif verdi bizimle birlikte tarlada çalışıp eve katkıda bulunursa bizimle birlikte yaşayacak . Bu teklifi Johunk amca kabul etti bende artık ona Johunk Amca dicem öğrendiğimize göre Johunk Amca evliymiş eşi de bizim köyden biraz uzakta olan bir mağarada dört gündür onu bekliyormuş yarın babam ,kuzenim ve Johunk amca birlikte mağaraya gidecek ve Johunk Amca nın eşini eve getirecekler .

3 AY SONRA

Kuzenim sonunda evine yani başkente gidiyor bugün onu gönderiyoruz

Soo-bin: O kadar çok sorun çıkardın  ki evden gitmene çok sevindim:(

Ju-von: Ya kuzen bende senden kurtulacağıma çok sevindim:(

Nia : Seni çok özlicem benim canım yeğenim

Ju-von: Teyzem benim bir tanem seni çok seviyorum

Soo-bin: (gözleri dolmuş bir şekilde) Ah sonunda gidiyorsun gerçekten seni çok özlicem .

Ju-von: Benim tontişim seni bende çok özlicem hadi görüşmek üzere

Biz Ju-von'la vedalaştık tan sonra şehirden gelen adamlarıyla başkente doğru yol aldılar kuzenim artık gitmişti ama yine gelicek belki bende birgün onunla başkente giderim aslında gitmeden önce bana onunla gitmemi istemişti ama ben annemleri yanlız bırakmak istemedim çünkü kışta geliyordu ve evde kalmak daha iyi babaannem bu  aralar gerçekten çok kötü hasta ona bakıyoruz babam ağlıyor sanırım ölücek umarım ölmez ama hayat bu bu arada annem hamile yani sanırım bir kardeşim olucak bu na çok sevinçliyim  . Bu arda geçen bu zamanlarda öğrendiğim en güzel şey lerden biriside Johunk Amca nın bir dövüş ustası olması ondan ders almak istiyorum bir kız olmama rağmen ben Bir komutan olmak istiyorum .

Johunk Amca: Soo-bin kızım hadi bugünkü dersimiz dövüş sanatlarında en önemli konu olan sabır ve motüvasyonu öğreneceğiz

Soo-bin: Tamam Amca

Johunk:Amca demek yok

Soo-bin: Peki Usta

Biraz ders yaptıktan sonra ben Jin hanedanının ve Mi hanedanının eski tarihine çalıştım Mi hanedanı bizim hanedanimizdan  yani ülkemizin ilk kurulduğu hanedandir imparator Mi adını hanedana verdi ve şuan ki imparatorumuz JoyuHan tahtın başında imparator Mi den JoyuHan a kadar tam tamına on beş imparator tahta geçti ve ülkemizin adida İmparator Doemia sayesinde adımız Jin hanedanı oldu. Biraz bunları çalıştıktan sonra ben evden çıkıp nehre gittim elbiseleri yıkamak için.

Nehirden eve gelirken bahçeden gelen bağırış sesleriyle eve doğru koştum . Sanırım babaannemi kaybettik ben bunları düşünürken eve vardim gerçektende babaanem ölmüştü ben kendimi tutamayıp ağlamaya başladım babam perişan olmuştu babaannemin cenazesini gomdukten sonra bir aylık süren yas dönemi ne başladık ben bu süre içinde çalışmalarımı yapmadım bir tek ailemizde yasa başlamayan kişi annemi oda küçük kardeşime hamileydi.

Aaaa aklıma fikir gelmiyor 😵😵😵

İmparatoriçe Ji-YooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin