🌺5🌺

9 4 0
                                    

ㅍ효주 ㅊㅍ호

  O kadar vakit'tir yaşlı adamla ilgilenirken eve geç kalıcaktık. Hava zaten iyice kararmıştı Ju-von'la adamı ve eşyaları alarak eve doğru yürümeye başladık. Hem eve geç gidicez diye hemde eve bir yabancıyla dönemimize annem ne diyecekti çok merak ediyorum ama umarım kızmaz.

Ju-von dan

Eve gidiyorduk bir adamın iniltisiyle oraya doğru gittik adamın omzundaki oku görünce içime bir kurt düştü acaba bu adam neden vurulmuştu Soo-bin onun omzundaki oku çıkardı ve adamı pansuman etti . Şimdi bizimle birlikte eve geliyor. Acaba bir suçlu muydu yada hapishaneden kaçan bir mahkûm ama adamın üstü başı gayet zengin insanların giydiği giysi vardı . Pek emin olmadığım için onun omzuna attıkları okuda başkente evime gittiğimde yanımda götürecektim o yüzden yanıma aldım . Umarım kötü biri çıkmaz eğer çıkarsa gerideki tek ailemi öldürebilir eve gidince onu direk sorguya alicagim.

Nia' dan
  Pirinç tarlasından döndük ama henüz güzel kızım Soo-bin ve  yeğenim Ju-von daha gelmişlerdi. Kocamın annesi  kayınvalidem Seil'in yanına gittim Soo-bin ve Ju-von gelmişmi? Dış sormaya gittim.

Nia:Seil seil !!

Seil: Ne oldu Nia beni niye çağırıyor sun?

Nia: Soo-bin ve Ju-von eve gelmediler gördün mü?

Seil: Hayır görmedim bende onu bekliyorum ama gelmediler

Nia : Ahh inanamıyorum umarım bişey olmaz

Çok endişeleniyorum umarım başlarına kötü bir şey gelmemiştir. Seilede söyledim ama oda onları görmemişti . Onları aramaya mı gitsem ama Go-âh ı beklemeliyim. Kocam Go-hâ daha pirinç tarlasından gelmedi ama oda birazdan gelir ahh umarım çabuk gelir havada kararıyor.
(Biraz zaman sonrasında Go-âh eve geldi.)

İmparatoriçe Ji-YooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin