7.BÖLÜM| HAK ETMEDİ

8 0 0
                                    

Vote ve yorum vermeyi unutmayın!
İyi okumalar:))

"Ellerim soyuldu, Canım acımadı ki"

>>>>>

(6 yıl önce)

"Hakan yapma lütfen yalvarırım dokunma ona çok küçük daha"

Gök gürlemişti bütün ihtişamı ile

"Çekil önümden yakarım canını!"

Dizlerinin üzerine çökmüş zavallı kadın boynunu eğdi karşısındaki adama.

Bağırıyordu kadın var gücüyle.

"O senin canından kanından yapma yalvarırım!! Öldür beni ama yapma!"

Zavallı kadın aniden suratına inen sert tokat ile olduğu yere yığılırken, bütün evde yankı yapmıştı ses.

Korkuyla izlediği kapının arkasına sinen küçük kızı gördü adam.
Gülümsedi, pişkince.

"Melodi buraya gel !!" Sesindeki tehtid dolu tonu hisseden küçük kız, hızlıca başını sağa sola sallayıp olduğu yere biraz daha sindi.

Korkudan hareket bile edemezken annesine yardım etmek için çırpınıyordu küçük ruhu.

"Eğer gelmezsen" sözünü bitirir bitirmez yerde yatan kadının karnına sert bir tekme geçirdi.
Baygın olduğunu düşündüğü annesi acıyla inledi.

Olduğu yerde sıçradı küçük kız.

"Gel yoksa annene bunu yapmaya devam ederim!"

İzin veremezdi.
Hızlı adımları ile ellerini önünde birleştirip başını önünee eğerek geçti adamın karşısına.

"Üzerindeki kazağı çıkar"
Elleri titriyor, Gözleri buğulanıyor fakat ağlamıyordu küçük kız.

Dediğini yapmak istemiyorken başını olumsuzca salladı.
Gök bir kez daha bütün şiddeti ile gürledi.

"Ben mi çıkarayım güzel kızım"

Yine hızlıca sağa sola salladı kafasını. Sadece uyumak istiyordu küçük bedeni. pişkince sırıtıp bir adım attı küçük kıza doğru adam.

"Çıkar dedim lan sana!!" Kükreyişi ile olduğu yere çökmüştü bedeni. Yapmazsa annesi zarar görecekti.
Küçük ellerini birbirinden çözdü. Tir tir titiriyordu elleri. Zorla kazağının eteklerinden tutup çıkardı.
Karşısında bir eşofman bir atlet kaldığında, baştan aşağı süzüp.

Gülümsedi.
İğrenç bir gülümsemesi vardı adamın.

"Kendi cezanı verecek yaşa geldin"
Başını şaşkınlıkla kaldırıp karşısındaki adama baktı küçük kız, adam Sırıtıyordu.

"Dışarıya çık" tok sesi kulaklarına ilişirken yutkunamamıştı küçük kız.

"Sana bir daha söylemeyeceğim"
Olduğu yerden bir adım atıp yanına ulaştığında kolları ile yüzünü kapattı vurucak diye küçük kız.

vurmadı. Yüzünü kapattığı iki kolundan tutup bütün gücüyle kapıya savurdu küçük kızın bedenini, adam.
Sonra bir kez daha savurdu.
Bir kez daha..

Küçük bedeni çöp poşeti gibi yolun ortasına savrulurken kapıyı yüzüne kapatıp, küçük kızı dışarda bıraktı.

Eşofmanının dizleri yırtılmış, kanıyordu.
Canı yanmadı ki.

Psikolojik Sorunu ; Sır (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin