Bölüm 1/okumadan geçme

55 23 18
                                    

Herkese merhabalar dostlarım. Ben Zeynep Arda 16 yaşındayım ve geçenlerde 10. sınıfı bitirdim. Bu hikayeyi yazma amacım aslında yok. Sadece içimden geldi ve komedi tarzı yazdığım diğer kitaplardan farklı olarak duygularımla değil reflekslerimle bu kitabı yazıyorum.

Kitabım aslında eğlence amaçlı olacak, okunması 20 yi geçmeyeceği için sadece heves olarak kalacak ama olsun. Yine de yazmaya değer bence. Onun dışında ne söylemeliyim...

Kitabın içeriği hakkında birkaç bilgi verebilirim: kitapta romantizm asla ağır basmayacak. Bazen hüzün, bazen heyecan, Bazense yoğun olarak esprili konuşmalar ağır basacak. Filmin başrolü elbette ki içses. Bu içses kitaptaki karakterlerin içsesinden farklı olarak insanlarla konuşma özelliğine sahip. Ama aslında kimse onu duyamaz, kafasına girdiği kişiyle konuşabilir. Ve kitabın sonuna kadar asla kitaptan çıkarmayacağım içsesi. Hatta içsesin sahibi olan kız ölüp içses bir başka kızın bedenine bile geçebilir. Spoi vermek istemem aman aman.

Devam edelim. Kitap hayalgücü ve kurgudan ibaret olup okurların amaçsız hayatına renk katmak için yazılıyor. Bu bizzat benim sözüm oluyor hayatı böyle özetliyorum. Bu kitabı kimisi çocukça bulabilir, saçma bulabilir, hatta görmezden bile gelebilir ama bana dert değil. Ben sadece yazıyorum. İçimden geldiğince, özgürce yazıyorum.

O zaman fazla uzatmaya gerek yok. İyi okumalar dostlarımm :)

İÇİMDEKİ İSPİYONCUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin