Bölüm 1/ Dişçi-I

49 22 65
                                    

ARKADAŞLAR DİREK BURAYA GELDİYSENİZ LÜTFEN GERİ DÖNÜN 1. BÖLÜMÜ OKUYUP HER ŞEYİ İYİCE KAVRAMANIZI İSTİYORUM LÜTFEN BENI KIRMAYIN 2 DAKİKANIZI BILE ALMAZ.

Bu bölümü RZkardesler e ithaf ediyorum.

----------------------------------------------------------------------

Hepinize selam. Ben içses, gerçek adımla Nazike. İçsesi olduğum kız bana bu tuhaf ismi verdi. Ama kafasına girdiğim kişiler beni Naz olarak tanır, bu isimle insanların komik bulup bana gülmesini istemem. Aslında bayağı yaşlıyım. Yeşim'in, içsesi olduğum kızın, büyük anneannesinin içsesi olarak var oldum ilk başta. Çocukluktan evlenip kız çocuğu sahip olana kadar onlarla yaşayıp çocuklarının zihnine yerleşiyorum. Benim için zaman kavramı çok hızlı geçiyor aslında, 10 yıl sadece 1 ay gibi geliyor.

"Sen yine konuşuyor musun Nazike?!"

"Kızım sussana aptal mısın dışından konuşuyorsun insanlar seni deli sanacak" ilahi Yeşim işte her zamanki vurdumduymazlığı ile hareket ediyor.

"Ah, unuttum. İnsanda kafa mı bırakıyorsun ki car car konuşup duruyorsun beynimin içinde!" Aslında iyi anlaşırız sanırım sinirleri bozulmuş siz ona aldırmayın.

"Hala dışından konuşuyorsun gerizekalı. Tanıdığım en sorumsuz içses sahibisin." Diye söylenmemle burnundan soluduğunu görebiliyordum. Aslında onun her şeyini görebiliyor, hissedebiliyordum.

"Ah, yine unuttum. Al bak susuyorum içimden konuşuyorum mutlu musun?!" Evet çok mutluydum :').

"Seni ahmak kız neden gerçek ismimi de söylüyorsun, senin yüzünden insanlar bana gülecek!" Söylenmeye devam ederken onun alaycı kıkırdamasını duydum.

"Benden daha aptalmışsın ha 'Naz'? Hatırlatmam gerekiyor mu bilmiyorum ama seni kimse kafalarına girmediğin sürece duyamaz." Ah itiraf ediyorum: bozuldum.

"Ne var canım yani insanlık hali unutmam normal." Yine alaycı bir kıkırdama ulaştı kulaklarıma.

"Naz, sen insan mısın da unutuyorsun?" Ah yine bozuldum. Bu kızın sinir olduğum bi tarafı da zehir gibi olması. Daha 20 yaşında ama mübarek sanki herşeyi yaşamış görmüş yürüyen tecrübe olmuş. Hah, komik şey seni, şimdi görürsün. Aklıma sinsi bir plan geldi.

"Bak kaşınma Yeşim önüme gelen arkadaşının kafasına girip göbek adı Mübarek der seni rezil ederim. Platoniği olduğun Tuğra'ya da söylemekten çekinmem :)" yüzü kireç gibi olurken ben zaferle gülümsedim. Tabii o da hemen yalvarma moduna geçti.

"Tamam tamam bulaşmayacağım sana lütfen Tuğra'ya ağzını açma hatta onun kafasına bile girme, senden haberi bile yok ürküp benden iyice uzaklaşmasını istemiyorum." Vay be, bu kız gerçekten vurulmuş.

"Sen gerçekten fena vurulmuşsun kızım, burası yanık kokuyor." Utandırmıştım onu, hemen yanakları kızardı.

"Evet ama işte biliyorsun Naz, imkansıza vuruldum. Adam zengin züppenin teki tüm kadınlar peşinden koşuyor 30'lular bile. Bense sevdiğimi bile belli etmiyorum, ondan nefret ettiğimi sanıyor!" Ah kıyamam ama ben bu kıza, karşılaştığım en duygusal kız, annesi Meray bile ondan kat be kat daha cesurdu, daha utanmazdı. Tabii bunda biraz benim etkin olmuş olabilir.

"Hadi ama kızım kendini topla, annen senin gibi değildi. O daha cesurdu, hatta utanmazdı. Biraz Annene çekseydi huyun, gidip pısırık babana çektin!" Ah burnundan soluyor, halbuki ileri gitmedim bile.

İÇİMDEKİ İSPİYONCUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin