~İyi okumalar~
...
Bölümdeki Şarkılar:
Evdeki Saat-Uzunlar
The Moody Blues-Melancholy Man
Indila-Love Story
Sonun Başlangıcı:
30.10.2021
Anneme bağıra bağıra odamın kapısını sertçe kapattım. Ellerimi sinirle saçlarımdan geçirdim. Şu lanet olası davetlerden usanmıştım. Hayatımda gördüğüm en samimiyetsiz insanlar yine hayatımda gördüğüm en samimiyetsiz davetlerden bir tanesinde bizimle olacaklardı. Tek iyi yanı maskeli olmasıydı. Benim gibi, çok zengin bir ailede büyümüş bir insansanız hayatınız her zaman yolunda gitmiyordu. Mesela az önce söylediğim gibi saçma sapan davetlere katılıyorsunuz. Hem de zorunlu olarak. Kaçma şansınız yok.
"Deniz hemen buraya gel!" diye bağırdı annem.
"Gelmeyeceğim bana ne ya?!" diye bağırdım.
"Terbiyesizlik yapma ve hemen buraya gel!"
"Ya gelmeyeceğim dedim işte!"
"Deniz hemen buraya gelmezsen babanı arayacağım!"
Bana sunabileceği en iyi tehdit buydu zaten. Yatağımdan kalkıp kapıyı sertçe açtım ve ayaklarımı yere vurarak merdivenleri indim.
Salonda kollarını göğsünde birleştirmiş şekilde beni bekleyen annemi görünce gülümsememek için büyük bir çaba sarf ettim. Böyle yaptığı zaman çok komik görünüyordu.
"Söyle güzelim." dedim istemeden yumuşarken.
"Elbiseni getirecekler şimdi. Her türlü geleceksin çünkü."
"Önceki gibi korse mi giyeceğim?"
Başını salladı. Boyum 1.65, kilom 45 olmasına rağmen anneme maalesef yetmiyordu. Yemekte yediğim her şeye karışıyordu. Neymiş, kendisi lisede çok kiloluymuş da doğum yaptıktan sonra anca kilo verebilmişmiş. 45 yaşındaki annem bana laf yetiştirip duruyordu. 20 yaşındaki bir kadın olarak uğraştıklarıma bakın gerçekten. İngiliz Dili ve Edebiyatı okumam yetmiyormuş gibi, ki çok isteyerek okuyorum, bir de annemle mücadele ediyorum.
Gözlerimi devirip merdivenleri çıktım ve odamın kapısını sertçe kapattım. Annem kapıyı sertçe kapatmamdan nefret ediyordu. Kendime özel banyoma geçip kapıyı kapattım ve ellerimi banyo tezgahına koyup aynada kendime baktım. Projem yüzünden iki gecedir uyumuyordum. Gözlerimin altına siyah far sürmüşüm gibi görünüyordu. Yüzümde siyah noktalar kendini belli etmeye başlamıştı. Uçlarını pembeye boyattığım permalı siyah saçlarım darmadağındı. "Kahretsin." diye mırıldanırken ellerimle yüzümü ovuşturdum ve siyah nokta maskemi hazırlamaya başladım. Yüzüme hızla sürüp banyodan çıktığımda hizmetlimizin yatağıma kıyafetlerimi bıraktığını gördüm. Onları hemen dolabıma kaldırdım ve odadan çıktım. Benden iki yaş küçük kardeşim Başak beni görünce sıçradı.
"Tövbe estağfurullah!" dedi baş parmağıyla damağını itelerken.
"Ne oldu?" dedim.
"Abla şu maskeyi her gördüğümde korkacağım. Simsiyah yapmışsın bir de."
"Ben sanki çok meraklıyım Başak?"
Gözlerini devirip yanımdan uzaklaştı.
Kollarımı birbirine sıkıca dolayıp merdivenleri indim. Mutfağa girdiğimde tezgahın üzerinde duran cips paketine lanet okudum. Akşamki davette hiçbir şey yiyemeyecektim. Şampanya da en fazla iki kadeh.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maskenin Altındaki Ölü Ruhlar
Teen FictionDeniz, küçüklüğünden beri intihara meyilli olan bir üniversite öğrencisiydi. İlk intihar girişiminde onu kurtaran Ateş'e karşı her zaman bir hoşlantı duymuştu. Deniz ona böylesine bağlıyken diğer taraftan Ateş, gece hayatının vazgeçilmez prensiydi...