~İyi okumalar~
...
Altıncı Gün:
04.11.2021
Bölümdeki Şarkılar:
Ariana Grande-7 Rings
Madrigal-Seni Dert Etmeler
Madrigal-Anı
Vega-Mendil
Dünün yıkıklığıyla aralamıştım gözlerimi. Yatakta doğrulmadan önce bir süre sırt üstü uzanıp tavana baktım. Hemen duş alıp üzerime mor bir sweatshirt ve siyah lastikli bir eşofman geçirdim. Saçlarımı dağınık topuz yaptım. Merdivenlerden inip mutfağa girerken çantamı kenara bıraktım.
"Günaydın." dedim neşeyle. Demir ve Başak kaşlarını çatarak bana baktılar.
"Hayırdır kızım? Seni çok neşeli gördüm." dedi babam. Omuz silktim. "Keyfim yerinde babacığım. Bir şey yok merak etme."
Babam bana sıkıca sarıldı. Hemen karşılık verdim. "Seni çok seviyorum güzel kızım." dedi. "Diğer güzel kızım da yanımıza gelsin." Başak yanımıza koşup bize sarıldı.
"Bu kadar gevşemek yeter, Celal Erdem. Bırak çocuklar kahvaltılarını yapsınlar."
Gözlerimi devirip babamdan ayrıldım.
"Beyza Hanım sarılmamızı istemiyormuş Celal Bey." dedim dalga geçtiğimi belli eden bir sesle. Demir kendini tutamayıp güldüğünde annem "Demir!" dedi kızgınlıkla.
"Ne var anne ya?" dedi Demir. Annem o anda hafifçe gülümsedi. İnanamadım. Gözlerime inanamadım. Annem gülümsemişti.
Dişlerimi sinirle sıktım. Bana çocukluğumdan bu yana bu kadar samimi olarak gülümsemeyen kadın, çok sevdiği oğluna gülümsüyordu. Sandalyeyi devirerek ayağa kalktım. Herkes şaşkınlıkla bana döndü.
Kapıya yöneldiğimde annem arkamdan "Kıskandın değil mi Demir'i?!" diye bağırdı. Yerimde durdum. Derin nefesler alıp verdim.
Annem Demir'le aramı bozmaya çalışıyordu.
"Anne saçmalama istersen." dedi Demir sert bir sesle.
Arkamı dönüp kızgın bakışlarımı anneme çevirdim.
"Bana kölenmişim gibi değil de kızınmışım gibi davranırsan sorun çözülecek zaten!"
Ayaklarıma siyah spor ayakkabılarımı geçirip evden çıktım. Arabama binip gaza yüklendiğimde Demir'in bana seslendiğini duydum.
Siteden çıkıp ana yola girmek için sağa kırdım. Benzinlik bulmam gerekiyordu. Bulduğum ilk benzinlikte durdum. Markete girdiğimde gözlerim pedlerde gezindi. Bugün okulda regl olma ihtimalim çok yüksekti.
Bir paketi elime alıp kasaya bıraktım. Görevlinin verdiği fişi de kasaya getirdim. Parasını ödedim.
Poşete koydurtmaya gerek duymadığım pedi elime alıp marketten çıktığımda kenardaki sandalyede sigara içen bir amca beni süzüp elimdeki ped paketine baktı.
Cıkcıkladı.
Hasbinallah.
"Amca ne bakıyorsun? Bir şey mi var?"
Amca ayıplayan gözlerle bana bakıyordu. "Erkek kasiyerden ped almaya utanmıyor musun kızım?"
Gözlerim kızgınlık ve şaşkınlıkla sonuna kadar açıldı.
"Ne diyorsun sen amca?"
Bir daha cıkcıkladı. Cıkcıklamaktan başka bir bok yapamıyordu herhalde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maskenin Altındaki Ölü Ruhlar
Novela JuvenilDeniz, küçüklüğünden beri intihara meyilli olan bir üniversite öğrencisiydi. İlk intihar girişiminde onu kurtaran Ateş'e karşı her zaman bir hoşlantı duymuştu. Deniz ona böylesine bağlıyken diğer taraftan Ateş, gece hayatının vazgeçilmez prensiydi...