Dream pov.- miał wielkie szczęście - powiedział lekarz - to było praktycznie niemożliwe do przeżycia.
Ja i George czekaliśmy przed salą na której leżał Nick. Lekarz mówi że wszystko będzie dobrze, było dużo złamań ale wszystko powinno si3 zrosnąć. Z sali wyszła pielęgniarka i powiedziała że może nas wpuścić abyśmy zobaczyli się z sapnap'em.
- hej stary - powiedziałem wchodząc z brunetem do sali do mojego najlepszego przyjaciela który od miesiąca był w
śpiączce - Alexis został aresztowany, dziwię się dlaczego nas nie zamknęli. Mam nadzieję że szybko wrócisz do zdrowia. Karl tęskni - lekko zaśmiałem się na myśl o chłopaku który często pyta nas co z Nick'iem, Karlos był w podobnym stanie jak Sapnap... oboje mieli dużo szczęścia że to przeżyli. Karl na razie pomieszkuje u mnie, tak samo George. Może dobrym pomysłem będzie by zamieszkali oni na stałe ze mną? Wszystko się jeszcze ustali.
- C-clay? c-co z karl'em.... - usłyszałem cichy i słaby głos. To Nick, w końcu si3 obudził
- Nick! Z karl'em wszystko w porządku! - powiedziałem głośniej, i aż popłakałem się z szczęścia.***
Minął rok od tamtego incydentu, w międzyczasie Nick oświadczył się Karl'owi a ja i Gogy zaadaptowaliśmy kaszojada UfU, wabi się Millie.
Dzień mijał jak każdy, ale w pewnym momencie drzwi od domu otworzyły si3 z hukiem i usłyszałem ten dobrze znany mi głos...
-
BRACISZKUUU ZGADNIJ KTO CIĘ ODWIEDZIŁ - Kurwa tylko nie ona... Znowu moja kochana siostra postanowiła przyjść.
- KTO CIĘ TU ZAPRASZAŁ?! - Wydarłem sję na dziewczynę podchodząc do drzwi.
- Ja! - zgłosił si3 Nicholas
- Nick dlaczego? - zapytałem chłopaka... Dlaczego on mi to robi?!
- dobra nie pierdol, Nicholas! Gdzie twój monsz?! - zapytałaa podekscytowana
- Karl? Nie wiem. A poza tym to jeszcze nie mój monsz. - odpowiedział czarnowłosy
- taa pierdol pierdol ja posłucham - machnęła ręką - dobra, Clay gdzie masz dziecko?
- nie wiem - odpowiedziałem
- kurwa wy nic nie wiecie! - dziewczyna poszła na górę szukać ludzi albo kota - PATCHES SIEMA! DAWNO SI3 NIE WIDZIAŁYSMY! JAK TAM U CIEBIE?! JAK CIĘ CLAY TRAKTUJE?!?!
Chuj wie nie wiem co dalej pisac więc to chyba wszystko, dziękuję za czytanie :)
~ Autor
CZYTASZ
Impossible Deal - Karlnap
FanfictionSławny aktor Karl Jacobs przyjeżdża do Ameryki na miesiąc. Nie wie on jednak że ten miesiąc okaże się tak niebezpieczny i niepokojący że w pewnych momentach będzie można uznać że jest to już ostatni miesiąc jego życia. Nicholas Armstrong zarabiający...