***
Czekałem pod jakąś resteuracji na Karl'a, w końcu podjechało czarne auto z którego wysiadł brunet. Wyglądał świetnie... Był taki piękny, a na samą myśl o tym że mam go zabić chciało mi się płakać...
- hejo - powiedział podchodząc do mnie Karl
- hej.. - powiedziałem lekko się uśmiechając
- coś nie tak? - zapytał
- niee, wszystko dobrze. Choćby już - zaproponowałem i tak zrobiliśmy. Weszliśmy do resteuracji i usiedliśmy przy jakimś stoliku i zamówiliśmy jedzenie
- Karl... Mam pytanie - zacząłem rozmowę
- tak?
- czy mogę wiedzieć co się dokładnie stało między tobą i Qua- Alexis'em?
- uh.. słuchaj, dobra... Ja i Alexis poznaliśmy się tutaj w Ameryce na jakimś planie filmowym. Ja byłem aktorem a on... E... Nie pamiętam kim, ale kimś na pewno. Później spotykaliśmy się częściej i w końcu zostaliśmy parą. Lecz... Alexis narobił sobie kłopotów... Został oskarżony o przemoc nad jego współlokatorką, wykorzystywanie seksualne i coś tam jeszcze... Potem i mi zaczął grozić, zmuszał mnie do... Sam wiesz czego... - to co mówił Karl było przeciwieństwem tego co opowiadał Quackity...Kto mówi prawdę?
- masz na to jakieś dowody? - powiedziałem przez przypadek.... Chciałem tylko o tym pomyśleć.... Cholera...
- jak tak bardzo chcesz dowodów zatem proszę - brunet wyciągnął z kieszeni telefon, poszerzał w nim i pokazał mi wiadomości od jakiegoś zablokowanego numeru" Mam nadzieję że zdechniesz "
"NIE ZASŁUGUJESZ NA TĄ SWOJĄ KARIERĘ"
" SZMATO POŻAŁUJESZ ŻE MNIE OPUŚCIŁEŚ "
" ZDECHNIESZ! "
Itp.- to od Alex'a? - zapytałem z niedowieżaniem
- tak - odpowiedział smutno chłopak, smutki przerwał kelner przynosząc jedzenie.Po zjedzeniu przeszliśmy się jeszcze po parku wesoło rozmawiając, i się rozstaliśmy....
Była może 23:30 albo później... Gdy dostałem wiadomość od Karl'a
Karl😊😳😇
Hey Man, przez cały wieczór byłeś tak jakby smutny... Coś się stało?
Sapnap🥺😜🤯
Nah, wszystko git. Dzięki że pytasz :)
Karl😊😳😇
Jesteś słodki
Sapnap🥺😜🤯
Kurna zakochałeś się we mnie czy co lol
Karl😊😳😇
Może~😏
Sapnap🥺😜🤯
Awwww <3 zostaniesz mym chłopakiem? 🥺👉👈
Karl😊😳😇
Jasne czemu by nie ¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯
Sapnap🥺😜🤯
UwU
Karl😊😳😇
✝️
Sapnap🥺😜🤯
👉👈
Karl😊😳😇
Spadaj spać kochanie (~ ̄³ ̄)~
Sapnap🥺😜🤯
Dobranoc <33
Em... Mam chłopaka... Pog? A kurna Wait... Zabić go muszę... Ojoj :(
Tak bardzo nie chce tego robić... :(Już chciałem iść spać a tu nagle zadzwonił mi telefon... Quackity... Odebrałem
- CH**U JA ŚPIE SP******AJ PO***IE PO********NY SZ**TO JE**NA P***O - obraziłem chłopaka i się Rozłączyłem. I poszedłem spać
Quackity pov.
***
- a więc? Jak ci idzie? - zapytałem Sapnap'a... Chłopak widocznie się czymś stresował...
- j-jest dobrze hehe.... - podrapał się po karku - na razie się z nim zaprzyjaźniłem.... Bym potem mógł go zabić jak będziemy sami we dwoje...
- ta, tylko się do niego zbyt nie przywiąż
- będzie dobrze...
- okey, możesz już iść - powiedziałem a chłopak jakby wewnętrznie się ucieszył, szybko wstał i wyszedł.- oh, on serio myśli że ja nie wiem o nim i Karl'u? Jeżeli on go nie zabije... To ja zabije ich dwóch... Obiecuję... Poza tym Sapnap nie powinien się zakochać w Karlos'ie po tym co mu powiedziałem...
Od tamtego dnia minęło sporo czasu właśnie kończył się miesiąc. Karl i Nick są razem, George i Clay o tym wiedzą... Przyjaciele w tym Quackity się domyślają... Nicholas'owi zostały 2 dni na zabicie jego ukochanego... Czy to zrobi? Na pewno nie.
UwU
CZYTASZ
Impossible Deal - Karlnap
FanficSławny aktor Karl Jacobs przyjeżdża do Ameryki na miesiąc. Nie wie on jednak że ten miesiąc okaże się tak niebezpieczny i niepokojący że w pewnych momentach będzie można uznać że jest to już ostatni miesiąc jego życia. Nicholas Armstrong zarabiający...