1.

1.1K 45 0
                                    

Louis:

Za chvíli má přijet Ryan. Znám ho sice jen pár týdnů, ale připadá mi jako super chlap. Máma ho má asi ráda. Aspoň teda tak vypadá. Pokaždé, co k nám Ryan přijel se vždy rozzářila a najednou to ani pomalu nebyla ona (samozřejmě v dobrém). Jsem rád, že má konečně někoho takového. Táta umřel již dávno a ona si zaslouží nějakého chlapa, který nás přijme všechny.
„Louiiii!!! Pojď už dolů!! Za chvíli jsou tady!" - Houkne na mě máma.
Ano opravdu ONI JSOU. Dnes má poprvé přijet Ryan se svým jediným synem. Měl by být v mém věku, tak uvidíme, kam to povede. Musím říct, že už se opravdu těším až ho poznám. Ryan o něm hodně vypráví a je mi jasné, že pokud bude po Ryanovi, tak nebude problém. Je opravdu v pohodě chlap.

Seběhnu dolu a pomůžu mamce popravit poslední nedokonalosti u stolu, když se konečně ozve zvonek. Rychle tam běžím a otevřu. Ryan mě jemně obejme a snaží se co nejrychleji dostat k mámě. Za ním se objeví blonďatý kluk s modrýma očima a nejširším úsměvem, co jsem kdy viděl. „Čauuu Louisi" křikne na mě až mě to trochu vyděsí. „Jsem Niall rád tě poznávám. Mám takový hlad, že asi umřu. Co máme k jídlu a jak se vlastně máš?" vyhrkne na mě tak rychle a se totálně ztratím v jeho otázkách, až se musím zasmát. Snažím se přemýšlet, co to vlastně všechno po mě chtěl, ale on ani na odpověď nečeká a postupuje dál do domu jako by tu bydlel. Upřímně mi to vůbec nevadí. Vypadá fakt mile.

Po chvíli sedíme všichni u stolu a povídáme si o normálních věcech. Když máma na mě trochu mrkne a začne: „Víš Nialle, když jsou ty prázdniny a ty tu teď s námi budeš bydlet, tak ještě není vymalovaný pokoj pro hosty, proto budeš pár dní u Louiho nevadí?"
Niall okamžitě s plnou pusou odpoví, že vůbec a rozmáchne vidličkou, na které má ale zrovna napíchnutý brambor a ten mě prašti přímo do čela. Najednou se všichni seknou a čekají na moji reakci, ale já akorát dostanu takový záchvat smíchu až z toho brečím.

Opravdu to nakonec dopadlo asi nejlépe jak mohlo a já jsem za to rád.

První a druhý díl bude takový začátek. Harry se objeví nejspíše až ve 3!!

Kdo je to? (Larry)Kde žijí příběhy. Začni objevovat