Po pár dnech
Vycházím z pokoje a na chodbě narazím na Nialla. „Zdar brácho" pozdraví mě a uděláme náš pozdrav, který jsme si vymysleli, jak dvě paka. Když scházíme ze schodů na snídani, Nii do mě drkne: „Lou nezapomeň, že dneska přijede Harry! Byl bys prosím doma? Chci vás seznámit a pak bychom mohli zajít někam i s ostatními..no víš s Liamem a se Zaynem." Když řekne Liamovo jméno tak zrudne. Začnu se mu trochu posmívat, ale pak ho jen ujistím, že s tím počítám. Já ještě sedím u stolu v pyžamu, když někdo zaklepe na dveře. Niall se šel zrovna převléct, takže jdu otevřít já a neupravený. Když otevřu, koukají na mě oči, které jsou tak moc zelené, že jsem takovou barvu snad v životě neviděl. Hledím na něj s otevřenou pusou a až pak mi dojde, že bych asi měl něco říct. „Ehm..Dobrý den..přejete si?" najednou se za ním objeví Ryan a zakřičí „Překvapení!!" a koukne na mě, ale zarazí se. „Počkej ty nejsi Niall" zasměje se.
„Kde je?" zeptá se mě Ryan.
„Nahoře se obléká" odpovím a on kolem nás jen projde. Ten kudrnatý kluk se zelenýma očima stojí furt venku. „Jsem Harry. Harry Styles – Niallův nejlepší, nejúžasnější a nejbližší kamarád" řekne mi úplně sebevědomě.
„Jejda já se moc omlouvám. Až teď mi to došlo. Jsem Louis – jeho nejlepší, nejúžasnější a nejbližší nový bratr" nahodím nejroztomilejší úsměv, co umím a pustím Harryho dovnitř. Ten se zasměje a projde kolem mě.
„Pane bože Harry konečně jsi tady!! Co tady sakra děláš? Měli jsme tě večer vyzvedávat na nádraží!" Nii mu skočí kolem krku. Harry mu objetí hned oplatí a vlepí mu malou pusu do vlasů.
„Chtěli jsme tě s Ryanem překvapit" řekne mu a Nii se uculí
„No to se vám teda povedlo". Já tam jen stojím a směju se.
„Oooo vy jste roztomilouši" řeknu a ti na mě hodí varovný pohled.
„Asi by ses měl jít spíše obléct ty pako" řekne Niall a mi teprve teď dojde, že tu stojím jen v krátkých kraťasech a roztrhaném triku na spaní. Omluvím se běžím nahoru. Zabouchnu dveře od pokoje a mám pořád v hlavě ty oči, ty kudrliny a ty ďolíčky. Tak dobře, tenhle kluk je teda zatraceně sexy. Sice nevím, jestli jsem gay, ale ten kluk je fakt sexy. Ufff...No nic musím se připravit a zavolat klukům, ať to dneska nějak dobře dopadne a uděláme dobrý dojem.Po chvíli, když už mám vše domluvené a jsem převlečený, běžím po schodech dolů křičím. „Harry, Nii tak už vím co dnes podnikneme!!!! Kde jste?!!" Vběhnu ze schodů do kuchyně, jak střela a vrazím do vysokého hubeného těla a kácím se k zemi. Harry mě však zachytí a tím pádem nespadnu, jen se na něj celým tělem zhroutím.
„Ježíš dávej bacha kamo" zasměje se.
Nii se objevím na schodech „Vy tam tančíte nebo co" směje se, až se popadá za břicho.
„Hahaha, fakt vtipné a že se ti málem zabil nevlastní bratr, kterého už teď miluješ. To tě nezajímá? Naštěstí rytíř Harry tady mě zachránil. Měl bys mu poděkovat Nialle, co bys tu jinak beze mě dělal?!" začnu se smát a hodím očkem po Harrym. Ten se ale nesměje. Jen mě sjíždí pohledem a má takový spíše úšklebek, ale jeho dolíčky jsou nádherné.
„Ehm ehm" já jsem tady taky" – Nii se zamračí a pak se mírně pousměje. Rychle na něj mrknu a začnu mu vysvětlovat dnešní program a nevšímám si očí, které jsou pořád upřené na můj obličej. „Takže teď půjdeme někam jen my 3 na jídlo..dal bych nějaký fastfood a pak máme sraz s Liamem..Zayn jít nemůže protože má s Gigi dneska výročí a chystá jí nějaké překvapení. Pak půjdeme všichni 4 do kina a pak někam na večeři, popřípadě můžeme ještě skočit někam do baru nebo na vodní dýmku." Chrlím ze sebe rychle jak jen to jde. Harry i Nii přikývnou a tedy vyrazíme.Harry:
Tak ten kluk je jako co. Nejprve jsem hodně žárlil, když mi o něm Nii vyprávěl, jaký je skvělý kamarád a jak ho má rád a je jeho nový nejlepší a nejbližší člověk. Málem jsem vyletěl z kůže, protože já jsem od Niiho nejbližší člověk, a tak to taky zůstane...sakra jsme jako bráchové. Ale když jsem ho dneska viděl s tím vrabčím hnízdem a roztomilým obličejem, kde ale bylo taky trochu toho „čertíka", málem jsem na něj nepřestal zírat. Nii to poznal. Viděl jsem ten úšklebek na jeho obličeji. Poznal, že se mi Louis líbí, takže mě čeká večer výslech. Super. Vyrazíme do prvního fastfoodu, který máme po cestě a Louis řídí. Nii sedí vedle něho a přepíná mu písničky v rádiu.
„Louuu můžeš přestat kňourat..však tam furt něco hraje!" dloubne do něj Niall.
„Já vím, že tam něco hraje, ale nikdy ne déle než 10 sekund, tak už na to nesahej". Hádají se vpředu. Lou..takhle mu řekl..tak to je dokonalý!!
„A dost" jen slyším zepředu a auto začne zastavovat u krajnice. „Okamžitě se s Harrym vyměň" slyším jen. „Nii vystup si k sakru z toho auta a běž dozadu a ty Harry pojď prosím dopředu jinak jo zabiju!" směje se Louis a Niall s brbláním poslechne a já spokojeně poslechnu taky. „Harry teď jsi DJ ty, ale jestli to budeš přepínat jak Nii, tak tě posadím dozadu taky" mrkne na mě s úsměvem, ale pak se sekne a zčervená. Oh můj bože..to bude dlouhá cesta, jestli budu na něj pořád takhle čumět. Snažím se držet pozornost u rádia. Zapojím si tam telefon a pustím Imagine Dragons na Spotify. Všichni začneme zpívat a už nemluvíme..prostě jen zpíváme.Fastfood jíme v autě, když mi spadne na sedačku celá omáčka k hranolkům a zašpiním Louisovi sedačku na předním sedadle. „Pane bože moc se omlouvám Lou..já jsem fakt nechtěl.." snažím se to očistit, ale ještě to zhorším a rozmažu. Niall má z toho záchvat smíchu a Loui nic neříká. Mám strach se na něj podívat, ale udělám to..je červený až na krku. Když si mě všimne, tak se pousměje
„To je fakt v pohodě..nedělej si s tím hlavu..já to pak vyčistím". „Tak jedeme pro Liama a můžeme do toho kina" řekne Loui a rozjede se. Ach jo on je sexy i u toho řížení..a dost tohle musí skončit..dobře uklidníme se..hlavně nezírat..i když pár pohledů neuškodí a třeba na něj udělám dojem.
ČTEŠ
Kdo je to? (Larry)
FanfictionNový bratr? Žádný problém. Nový kamarád od nevlastního bratra? To už problém je. (Larry)