Louis:
Zastavíme před Liamovým domem, ten vyjde ven a pomalým krokem si to šmáruje k autu. „Louu, počkej já nemůžu teď sedět vzadu" pípne Nii skoro neslyšitelně a drkne mi do ramene..ale to už Liam nastupuje a přímo na stranu, kde sedí Niall.
„Jejda promiň..jdu z druhé strany" řekne Liam a my s Harrym dostaneme záchvat smíchu, když mrkneme na Nialla a ten je zaražený až hrůza. Liam konečně nasedne a my pokračujeme v jízdě. Ti dva vzadu se hodně, ale jako hodně rozkecají, a tak když vystoupíme z auta jdou vedle sebe a my s Harrym na sebe tedy zbudeme. Máme ještě hodinu do začátku kina. Liam řekne, že s Niallem půjdou pro lístky a hodí na mě pohled, jakože jim máme dát alespoň pár minut osamotě.
„Tak my s Harrym ještě zkusíme vyčistit ten flek od omáčky a dáme si sraz u KFC, jo?" řeknu a doufám, že s tím bude Harry v pohodě. Harry jen mykne rameny a čeká až ti dva odejdou.
„Vypadá to, že NEJEN Niall je tady z někoho mimo, že?" řekne Harry a upře pohled do toho mého a já se automaticky začnu červenat a nervózně přešlápnu. Fakt řekl NEJEN? Harry se trochu pousměje „Liam taky vypadá, že se mu Niall líbí". Ach taak..jsem pitomec opravdu.
„Jojo Lii je fakt moc milý a taky jsem poznal, že se mu Niall líbí a to už jak jsme byli spolu poprvé, ale slíbil jsem, že Niimu nic nevykecám." řeknu a otevřu u toho dveře na místě spolujezdce. Vezmu vlhčené ubrousky a snažím se setřít tu skvrnu.
„Lou počkej prosím tě..já jsem to zašpinil, tak to musím taky vyčistit..můžeš mě prosím k tomu pustit?" slyším za zády, ale absolutně to nemám v plánu..je to host.
„V žádným případě. Dej mi jen chvíli...něco zkusím a pak se na to vykašlu." řeknu a víc se do toho opřu až se mi svetr trochu vyhrne z boků nahoru, ale neřeším to..stejně jsem na půl v autě. Najednou cítím ruce na svých bocích.
„Pusť mě k tomu, prosím." řekne Harry za mnou a trochu zesílí stisk. Když už se rozhodnu, že teda uhnu, Harry vyjede rukama po mé kůži nahoru, chytne lem svetru a stáhne ho dolů, aby mi zakryl holou kůži, která se mi odhalila. Postavím se a musím zaklonit hlavu, abych mu viděl do očí. Putuje po mém obličeji těma svýma zelenýma očima a ruce má pořád na mém těle. Trochu mě odsune a ohne se do auta a zkouší opět skvrnu vyčistit.Harry:
Do hajzlu! Jakmile se ohnul do toho auta a vytrčil přímo na mě ten zadek, málem bych přísahal, že to dělá naschvál. Jen jsem tam tak stál a věděl jsem, že to nevydržím..toto opravdu nejde..nemůžu tu jen tak stát a dívat se..musím to udělat sám..pohne se a vyhrne se mu svetr...ohh..můj...bože...a dost musím ho odstrčit!!!
Skvrnu skoro vyčistím, napřímím se, otočím na Louise a ten na mě hledí. Všiml jsem si toho a on si všiml, že jsem si já všiml. Tiše tam jen stojíme a prohlížíme si navzájem toho druhého. Vyruší nás Liam s Niallem, kteří na nás volají ať si už pohneme, že mají už půl hodiny lístky. Kývnu na Louise a vydáme se za nimi. Kino poté už probíhá mlčky (to tak většinou bývá, když je film že jo). Po kině se jdeme najíst a Liam s Niallem jsou jak hrdličky. Sedí vedle sebe a furt si něco špitají a smějí se. Pro nás s Louim to je celkem trapné, a proto se rozhodnu začít konverzaci.
„Tak mi pověz, jak se ti to bydlení zatím s Niallem líbí?" začnu a Loui se rozpovídá a my kecáme a kecáme. Poté mu také prozradím, že pokud se tu Niall nastěhuje natrvalo, tak jsem se i já rozhodl dát sem přihlášku na vysokou a pomalu hledám bydlení, protože je fakt nepravděpodobné, že se tu nakonec Ryan s Niallem neusadí.
Loui na mě hodí nevěřícný pohled „Neříkej mi, že sis dal sem přihlášku jen kvůli Niallovi?" řekne a já na to hned reaguji „Víš Loui já to doma nemám úplně jednoduché a prakticky je moje rodina Niall..ano mám sestru, ale ta už bydlí jinde a máma s tátou jsou skvělí to jo, ale oni nejsou skoro nikdy doma víš, takže bych tam zůstal sám (samozřejmě se nebudu zmiňovat o jednom člověku, který mě tam ještě tak trochu drží). A já stejně chtěl jednou bydlet tady." Loui jen přikývne a usměje se tím nejsladším úsměvem. Pak si dál povídáme a také si špitáme o Niallovi a Liamovi a strašně se u toho bavíme a smějeme. Najednou mě Nii kopne pod stolem a Liam zase Louiho (dle jeho výrazu a „auu"). Zjistíme, že jsme se zakecali..karty se obrátili a Liam s Niallem pozorovali zase nás až je to přestalo bavit a nakopli nás. Tak to bylo trochu trapné. Ehm Louis úplně červený, já taky a Liam s Niallem posměšné úšklebky. No výborně..TO bude večer výýýslech. Strašně se na to těším. Trochu více se vyvalím na židli a omylem se stehnem dotknu stehna Louiho. Samozřejmě se hned odtáhnu. Louis se na mě podívá a usměje se. Nic jiného. Jen se usměje. Do prdele..to není dobrý..jen jsme se dotkli stehnem..o nic nejde...dobré to rozdýcháme..ale najednou se koleno od Louiho posune a dotkne se naopak mého, ale Loui už tam tu nohu nechá. Mrknu na něj a on úplně zčervená. Kurva je tak roztomilý!!!
Chvíli to rozdýchávám, ale pak si zvyknu a je mi to teda hodně příjemné. Za chvíli se už zvedáme a jedeme domů. Nejprve vyhodíme Liama a ten vzadu lehce políbí Niiho do vlasů. Musím se až usmát, jak jsou roztomilí.
Nii si povdychne „No tak to bylo docela a jednoduše skvělý". My se s Louim začneme smát a obracíme oči v sloup. Dojedeme domů a my s Niallem odcházíme do jeho pokoje a Louis se s námi rozloučí a jde do svého.
„Taaaak? Co mi jako k tomu hodláš říct?" hodí na mě Niall pohled.
„Co jako?" hned mu odvětím.
„Bože Harry, jak dlouho se známe? Ty Louiho doslova ojíždíš pohledem." začne se smát hajzlík jeden a já se musím také usmát, když si vzpomenu na jeho nohu, která se tlačila na mou.
„Haaaloooo, země volá Harryho!!" chlame se Niall až se popadá za břicho.
„Běž do prdele Horane!" křiknu na něj.
„Harry, jen buď prosím hodný jo? Loui asi ještě úplně neví, co vlastně chce." Koukne na mě. Na to už nic neřeknu jen si lehu a chci usnout.
ČTEŠ
Kdo je to? (Larry)
FanfictionNový bratr? Žádný problém. Nový kamarád od nevlastního bratra? To už problém je. (Larry)