Merhaba herkese burda kitabımı okuyan kişiye teşekkür ederim öncelikle bir önceki kitabımı okuyan ve belki aranızda ordan gelmiş olanlar vardır...
Evet ben hayırsız yazarınızım...
Yep yeni ve şahiyane bir kurgu ile geldim... Öncelikle ilk başta başlıkta da görüldüğü gibi tanıtım bölümü ve bilgilendirme yapacağım çok sıkmadan hadi tanıtımı okuyun bakalım...Meyhane de tanıştığım ve şuan sokak arasında deli gibi öpüştüğüm kişinin Adı... İnanın adını bilmiyorum tek bildiğim şey fena halde iyi ve ateşli öpüştüğüydü...
o Dudaklarımı hızla öpmeye devam ederken ben kendimi ona doğru bastırıyordum.
Kendimi kasıklarına her sürtüşümde daha sert ve tutkulu öpüyordu...
"Burda devam etmek istersen bana uyar ama bence farklı bir yere geçebiliriz?" Omuzlarına koyduğum ellerini hafif sıkıp kafa salladım.
Hevesli bir şekilde "Olur geçelim" dedim.
Dudaklarıma sert bir öpücük daha kondurup. Bir birimizden hızla ayrıldık. "Arabam hemen şu tarafta bekle geliyorum."
Arabasını park ettiği yerden almaya gittiğinde. Bende ev arkadaşıma bu gece gelmeyeceğime dair kısa bir mesaj gönderdim.
"Atla hadi uçuralım biraz seni."
•••••••
Hızla yaptığımız Üsküdar Zeytinburnu turundan sonra araba lüks bir sitenin önünde durdu. Ellerini dizlerine hızla vurup kucağına gelmemi işaret etti.
Kemerimi çözüp hızla kucağına yerleştim. Altımdaki sertliğe kendimi bastırarak dudaklarına yaklaştım.
"Madem yanmak istiyorsun. Rana'nın ateşinde yan o halde."
Elleri kalçalarımı yoğururken tutku ile dudaklarını ısırıp o konuştu bu sefer.
"Madem bu gece uçmak istiyorsun. Uçuralım bakalım Emre'nin cennetine"
•••••••
"Lan şerefsiz puşt güvendim lan sana sev dedin. yalansız dolansız seviyorum seni dedin. Güvendim lan güvendim. Siktir git Emre karşımdan bitti..."
Elime aldığım ikimizin birlikte çekindiği resimleri tek tek yırttım.
"Rana bir dinler misin yemin ediyorum yalan söylemedim sana güvenini kıracak hiç birşey yapmadım bir dinle nolursun."
Yüzüne attığım tokat ile lafı yarıda kesildi. "Senin bundan sonra ne sesini duymak istiyorum ne de yüzünü görmek istiyorum siktir git hangi cehenneme gidiyorsan"
Gömleğinin yakalarından çekiştirerek kapıya sürükledim.
Askılıktan aldığım kabanı suratına fırlattım. Kapıyı açtığım gibi hızla dışarı ittirdim ve kapattım.
"OROSPU ÇOCUĞU GÜVENDİM LAN SANA SEVDİM OLUM BEN SENİ YARALARINI SARARIM İYİLEŞTİRİRİM SENİ DEDİN AŞIK OLDUM LAN BEN SANA"
bağıra çağıra etraftaki eşyaları dağıtarak ağlıyordum. Durup etrafıma baktığım da tüm çerçeve ve bibloların yerler de yastık ve minderler ise dağılmış bir haldeydi. Eminim ağladığım için maskaralarım akmıştır.
Masanın üstünde duran paketten sigara çıkarttım. Dağınıklığın ortasına oturarak sigaramı içmeye başladım....
•••••••••
Eveeetttt tanıtımı nasıl buldunuz merak uyandırıcı mı?
Bu kurgum için çok heyecanlıyım.
Aranızda güzel kapak tasarımı yapabilecekl olan varmı? Varsa lütfen bana ulaşsın.
Diğer kitabım olan mehsima'ya da en kısa zamanda bölüm atacağım.
Hepinizi öptüm yeni kurgum ile baş başa bırakıyorum sizleri...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐊𝐚𝐧𝐥𝛊 Bale
Romansa𝐢𝐧𝐬𝐚𝐧𝐥𝐚𝐫 𝐢𝐤𝐢 𝐲𝐮̈𝐳𝐥𝐮̈ 𝐯𝐞 𝐲𝐚𝐥𝐚𝐧𝐜𝛊 𝐛𝐢𝐫 𝐲𝐚𝐫𝐚𝐭𝛊𝐤𝐥𝐚𝐫... 𝐝𝛊𝐬̧ 𝐝𝐮̈𝐧𝐲𝐚𝐲𝐚 𝐠𝗼̈𝐬𝐭𝐞𝐫𝐝𝐢𝐤𝐥𝐞𝐫𝐢 𝐯𝐞 𝐤𝐞𝐧𝐝𝐢𝐥𝐞𝐫𝐢𝐧𝐞 𝐠𝗼̈𝐬𝐭𝐞𝐫𝐝𝐢𝐤𝐥𝐞𝐫𝐢 𝐲𝐮̈𝐳𝐥𝐞𝐫𝐢 𝐯𝐚𝐫𝐝𝛊. 𝐑𝐚𝐧𝐚'𝐧𝛊𝐧 𝐡𝐚𝐲𝐚...