MERİÇ
"Kalk artık, Akın Türkiye'den gidene kadar evden çıkmamazlık edemezsin. Ya hiç gitmezse? O zaman ne yapacaksın?" dedi Duygu. Yaklaşık iki haftadır, Akın Türkiye'ye döndüğünden beri, beni dışarı çıkarmaya çalışıyordu ve sanırım bu sefer cidden başarılı olacaktı.
Çünkü ben de biliyordum bu şekilde devam edemeyeceğimi. Bir şekilde onu atlatmam gerekiyordu. Üç yıl olmuştu sonuçta. Belki takıntı haline getirmiştim belki de gerçekten seviyordum. Hangisi olduğuna karar veremiyordum.
"Bekle hazırlanıp geliyorum," dedim ayağa kalkarken. Koltuktan kalktıktan sonra ayakta beni bekleyen Duygu'nun kafasına vurdum. Her an vazgeçebileceğimi düşündüğünden bu hareketime bir şey demese de içinden kuduruyordu bundan emindim.
Kudursun köpek.
Salondan çıktıktan sonra koridorun karşısında olan odama girdim. Sadece yatağım dağınıktı o da Duygu gelmeseydi uyumaya devam edeceğim içindi.
Üstümdeki pijama takımını değiştirdikten sonra odadan çıkıp daire kapısının önünde duran Duygu'nun yanına gittim. Raftaki parfümümü alıp sıktıktan sonra cüzdanımı telefonumu montumun cebine koydum.
"Cüzdanımda 10 lira falan var, o yüzden her şeyi sen ödeyeceksin."
Duygu botlarını giyerken gözlerini devirdi. "Zaten senin cebinde 20 liradan fazla olduğunu görmedim ben."
Ayakkabımı giydikten sonra hâlâ botlarının bağcıklarını bağlamakla uğraşan Duygu'nun kafasına evimin anahtarını koydum. "Kapıyı kilitle, köle."
Asansöre doğru ilerlerken Duygu'nun bağırışını duyuyordum. İstediğini söylüyordu çünkü o bu saatten sonra gitmekten vazgeçmeyeceğimden emindi.
Asansörü çağırdığım sırada Duygu'nun kapıyı kilitlediğini duydum. Başımı dairemin olduğu koridora doğru uzattım. Duygu anahtarı çantasına atmış saçını düzelterek bana doğru geliyordu. Duygu asansöre yaklaştığında kapılar açılmıştı. Onu beklemeden asansöre bindim ve zemin katın düğmesine bastım.
Duygu yetişemeyeceğini anlamasına rağmen hâlâ koşuyordu. Asansörün kapısı kapanırken Duygu'ya el salladım. "Zemin katta görüşürüz!"
-
Uzun bölüm yazmak çok sıkıcıymış, devamı 13'te. Biraz biyoloji çalışıyım hem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
caillou » texting |boyxboy|
Historia Cortaboyxboy Argo ve küfür var. Profilimdeki 'müzisyen' adlı kitabımın devamıdır. Onu okumadan buna geçerseniz hiçbir şey anlamazsınız, o yüzden önce onu okumanızı tavsiye ederim. 578 : o gün en azından bana da veda edebilirdin akın. 578 : umarım şu a...