Ülkü: Ben bunu diyemem bence bunu sana Leya demeli.
Çağan: Ne oldu ki? Çok mu?! Kötü bir şey oldu.
Deniz: İnan bana Leya'yla konuştuktan sonra buraya göbek atarak geleceksin.
Çağan: Var bu işte bir şeyler ama hayır olsun.
Ülkü: Hayır abicim hayır, hadi git.
Çağan: Tamam gittim ben ( Diyerek Leya'nın yanına gelir)Leya dan;
Hasta yatağında uzanırken Çağan gelmişti ve hala da elimde emzik vardı Çağan'ın geldiğini görünce emziği sakladım..
Leya: Se-sen her şeyi öğrendin mi?
Çağan: Hayır ve hiç bir şey anlamadım neler oluyor Leya.??
Leya dan;
Bana meraklı gözlerle bakıyordu ama Çağan beni affet sana gerçeği diyemezdim..
Leya: Yo-yok bir şey..
Çağan: Hayır bir şey var! O zaman niye Deniz göbek atıyor, kardeşim Ülkü de niye kahkaha atıyor bunların bir açıklaması var bence.
Leya dan;
Şuan tek odaklandığım şey kardeşim lafıydı nasıl yani onlar kardeş miydi bu beni çok mutlu etmişti ve galiba ona gerçekleri söyleyecektim çünkü Çağan hakkında her şeyi yanlış anlamıştım ve artık Çağan'a eskisi gibi aşıktım ve ona eskisi gibi güvenim tamdı..
Leya: Evet var.
Çağan: Ne o zaman? Söyle güzelim.
Leya dan;
Bana güzelim demesi hoşuma gitmişti ve gülümsemeye başladım..
Leya:..
Kestik.🎬
Evet arkadaşlar bölümün sonuna geldik...
Sizce Leya Çağan'a baba olacağını nasıl diyecek?
Sizce neler olacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaramaz Misafir | Leyça
General Fiction- O gece ne güzeldi.. - Yıldızlar pırıl pırıl pırıldıyordu. - Ama en güzel olan yaramazımın o gün olması. - Yaramaz misafir..