Ve yarın olur†
Leya dan;
Sabah 10 saatlerinde kalktım zaten bugün dünen verdiğim idrar testi sonucu çıkması lazımdı ve hemen telefonumu açıp baktım ve idrar testinin sonucunda HCG hormonu tavan yapmış durumdaydı n-ne yani be-ben hamile miydim? Galiba öyleydi ve koya da bugün mide bulantısını azaltmak için hap alacaktım ama hamile olduğumu öğrenince kaldı o iş bide bugün iş vardı ama ben hamileydim yani ben bu işi yapamazdım hemen patronumu aradım ve her şeyi baştan anlattım oda anlayış gösterip 9 ay gebelik izni verdi şimdi içim rahattı ama bu bebek kimden di yani ben pek +18'e girmezdim sarhoşlarla o zaman b-bu kişi tabi ya Çağan olmalıydı a-ama Çağan azgın birine benziyordu ya bebeğime bir şey yaparsa yada direkmen bu haberi söylediğim de beni iterse çok korkmuştum ve söylememeye karar verdim ve güzel düşünmeye karar verdim o yüzden bugün eczaneye gidip bebeğimin cinsiyetini bilmesem de moral olsun diye emzik alacaktım..
Ve Leya eczaneye gider†Şimdide Çağan'a bakalım★
Çağan dan;
Dünen gece pek iyi uyuyamamıştım çünkü o mavi gözlü kızı düşünüp düşünüp durdum gece galiba ben ona neyse neyse saçmalıyorum ve Sabah erkenden kalktım çünkü bugün baya bir iş vardı çünkü İstanbul'a gidecektik ve Deniz'i de uyandırdım kahvaltıya oturduk ama ben bir şey yiyemedim hemen İstanbul'a gitmek istiyordum nedenini bilmesem de içim den bir ses İstanbul'da yarım varmış gibi hissediyordum ve çok şükür Deniz'e acele etmesi söyledim ve oda hemencicik yedi ve şuan yoldaydık İstanbul'a az kalmıştı gelmemize ve o an telefonum çaldı arayan kız kardeşim Ülkü'ydü..
Deniz: Kim arıyor?
Çağan: Ülkü.
Deniz: 😈 Yeni manitan mı?
Çağan: Ne alaka ya! Kız kardeşim.
Deniz: Ha tamam belki beni tanıştırır sın kız kardeşinle olmaz mı? Çağano.
Çağan: Çağano ne la tövbe tövbe neyse sen bugün solundan mı? Kalktın.
Deniz: Off! Neyse geldik sayılır sende istersen telefonunu aç kız kardeşini bekletme.
Çağan: Allah'ım ya. ( Telefonu açar) Ne oldu Ülkü iyi misin?
Ülkü: İyiyim de şey ben eczaneye gelmiştim..
Çağan: Ne oldu birine bir şey mi? Oldu.
Ülkü: Yok ne alaka abi ya boyumu ölçmeye geldim 1.68 çıktı.
Çağan: Hmm anladım ben o zaman bir kaç dakikaya ordayım orada bekle ayrılma tamam mı? Kardeşim.
Ülkü: Tamam abi bekliyorum sizi ama çabuk gelin ha daha ojelerimi süreceğim.
Çağan: ( Telefonu kapatır) Allah'ım ya! Hep mi? Beni deli bulur.
Deniz: Ne oldu? Ki.
Çağan: Boşver ya şuradan eczaneye dön.
Deniz: Tamam kanka.Şimdi de Leya'ya bakalım★
Leya dan;
Ve sonunda yürüye yürüye ve dinlene dinlene eczaneye gelmiştim..
Ülkü den;
Eczaneye mavi gözlü bir tane kız geldi dikkatimi çekti çünkü ilk defa böyle bir kız görüyordum bu mahalle de bu mahalleyi avucumun içi gibi bilirim her neyse yanına gittim..
Ülkü: Merhaba sen kimsin?
Leya: Merhaba ben Leya sen?
Ülkü: Ha bende Ülkü Hilal.
Leya: Tanıştığıma memnun oldum.
Ülkü: Bende sen ne alıyorsun?
Leya: Emzik.
Ülkü: Hediye mi? Alıyorsun birine.
Leya: Hmm(: Evet ama 38 hafta sonra gelecek birine.
Ülkü: Hmm anladım.Ve işte o an Çağangill gelirler★
Çağan dan;
Eczaneye jet hızıyla gelmiştik Ülkü'yü görmüştüm bir kızın yanındaydı hemen de arkadaş bulmuş kendine eee kimin kardeşi kızın arkası dönüktü ve içimden bir ses kızı kendine çevir diyordu işte saçma sapan şeyler diyordu bu aralar içimdeki sesler ve Deniz'le beraber Ülkü'nün yanına geldiğimizde kızın suratını daha net görebilmiştim ve bu kız bana tanıdık gelmişti tabi ya bu mavi gözlü güzelimdi ona ben aşık olduğum ohh be sonunda kendime itiraf ettim ben ona aşığım..Leya dan;
Ülkü ile konuşurken sonunda bir tane emzik seçebilmiştim ve o an onu elime aldım çok güzel bir duyguydu anne olmak ve o an yanımıza 2 tane erkek geldi 1'i çok tanıdıktı tabi ya bu Çağan'dı ve Çağan'a Ülkü sımsıkı sarıldı ne bu Çağan'ın kaç tane sevgilisi vardi yoksa bu 7 karılı ziya mıydı? Allah'ım bana neler oluyordu her yer dönmeye başladı ne olur bebeğime bir şey olmasın diyerek içimden bayıldım..
Evet arkadaşlar bölümün sonuna geldik...
Sizce Leya neden bayıldı?
Sizce Çağan Leya'nın hamile olduğunu öğrenecek mi?
Sizce neler olacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaramaz Misafir | Leyça
General Fiction- O gece ne güzeldi.. - Yıldızlar pırıl pırıl pırıldıyordu. - Ama en güzel olan yaramazımın o gün olması. - Yaramaz misafir..