5 sene önce..)
Leya dan;
Oğlum ile ben Alisa'nın yanına gelmiştik ve bana küçümseyici bakışlar attı Alisa ve bende o an Alisa'ya saldırmamak için kendimi zor tuttum çünkü öyle bir şey yaparsam sevdiğim adamı ve oğlumu öldürürdü ve bende bu yüzden bir şey yapamadım Alisa'ya ahh keşke yapabilsem..
Alisa: Ooo geldiğinize göre sözüm dinleniyor ha Leya!
Alisa bunları derken psikopatça güler†
Leya: ( öfkeyle Alisa'ya bakar..) Senden nefret ediyorum!
Alisa: Ne yalan söyleyim duygularımız karşılıklı hahaha!
Leya dan;
Oğlumu arkam da bir yere kattım ve Alisa'ya atak yapacakken o benden önce davrandı ve silahı çekip karnım dan vurdu şuan keskin bir ağrı hissediyordum karnım da yaşamam lazımdı oğlum ve sevdiğim adam için çünkü şuan oğlumun kimsesi yoktu onun için yaşamalıydım ve sonrası karanlıkdı ve ben de 3 ay koma da yatmışım ve tabi bu süreç içerisinde Ecrin diye bir kız İskender Can'a bakmış ve koma dan kalkınca oğluma ben baktım ve oğlumla zor günler atlattık Alisa'nın yanında 5 ay kaldık kolay değildi 3 ay ben koma daydım ama diğer 2 ay ise eziyet ile geçti ve bir gün oğlumu da alıp kaçtım ama korkudan Çağan'ın yanına gidemedim ve en son kalan paramla bir tane apartman aldım ama o apartman da yıkık ve dökülüyordu işte İskender Can orada büyüdü tabi bende işte biz 5 sene içerisinde bunları yaşadık..
Şimdiki Zaman..)
Çağan: Evet Leyam hadi söyle neden beni bırakıp gittin ve oğlumu benden 5 sene kopardın ne olur söyle?
Leya: ..
Evet arkadaşlar bölümün sonuna geldik...
Sizce Leya gerçekleri mi? Anlatacak Çağan'a
Yoksa bir şey mi? Uyduracak
Yoksa geçiştirmeye mi? Çalışacak.
Sizce neler olacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaramaz Misafir | Leyça
General Fiction- O gece ne güzeldi.. - Yıldızlar pırıl pırıl pırıldıyordu. - Ama en güzel olan yaramazımın o gün olması. - Yaramaz misafir..