Çağan: ( kapının arasına ayağını katar) Leya ne olur beni bir dinle.
Leya: ! Ben senin nereni dinleyeyim her şey açık ve ortada elini tutan bir kız ve beni bırakmışsın aylar sonra karşımıza çıkıyorsun birde ha en önemlisi sen!! Beni NİKAH MASASINDA BIRAKTIN YA!!.
Çağan dan;
Onun bu kadar üzüleceğini biliyordum ama yapmak zorundaydım..
Çağan: Ne olur beni dinle beni anlayacaksın zaten dinlediğinde ne olur beni dinle Leyam.
Leya: HAYIR!
Diyerek Leya Çağan'ın yüzüne kapıyı kapatır‡Ecrin: Şimdi nereye gidiceğiz? Hayatım.
Çağan Ecrin'in elini sertçe çeker★
Çağan: Bana bir daha hayatım deme! Anladın mı?! Beni hem ben seni sevmiyorum ki ben Leya'yı seviyorum ben sadece sizin tehditiniz yüzünden şuan senin burdayım.
Ecrin: Öyle mi? Çağan bey!
Çağan: ÖYLE!
Ecrin: Peki o zaman bunu sen istedin!
Çağan ile Ecrin bir daha bir araya gelmemek üzere ayrılırlar zaten Çağan Ecrin den ayrılmak istiyordur şuan o yüzden göbek atası vardır ama ilk önce Leya'sının yanına gidecektir★Şimdi de Leya'ya bakalım..)
Leya dan;
Bunu bana nasıl yapardı şuan ağlamamak için kendimi zor tutuyordum ve oğlum için dayanıyordum ve İskender Can endişeli gözlerle bana bakarak benim yanıma geldi ve ben oturmuş olduğum için İskender Can'ın yanına kolayca oda yanağıma ulaşabilirdi ve geldi İskender Can yanıma ve yanağımı okşadı..
İskender Can: 🙁
Leya: ( Kendine gelmeye çalışır) Yok ben iyiyim oğlum bak ben iyiyim ( Diyerek İsko Can'ı kucağına alıp sevmeye başlar..)
Ve bunu gören..
Evet arkadaşlar bölümün sonuna geldik...
Sizce Leya'nın kucağındayken İsko Can kim gördü?
Sizce neler olacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaramaz Misafir | Leyça
General Fiction- O gece ne güzeldi.. - Yıldızlar pırıl pırıl pırıldıyordu. - Ama en güzel olan yaramazımın o gün olması. - Yaramaz misafir..