45 dk önce..)
Leya dan;
Çağan'ın bana bunu nasıl yaptığını düşünüyordum ve birden kapı çaldı bende kapıyı açmaya gittiğim de gelen Yağız'dı..
Leya: Hoşgeldin Yağız da ne bu halin?
Yağız: ( Suratında gülücükler uçuşuyordur) Sana çok önemli bir haberim var.
Leya: Tamam anlat neymiş bu önemli haber.
Yağız: ( her şeyi anlatır) İşte böyle yani sen her şeyi yanlış anlamışsın Leya knk.
Leya: ( kafanı kurcalar eliyle ve gülmeye başlar) Ha şimdi her şeyi anlıyorum.🙂🙂 Sağol knk bu bilgiler için.(:
Yağız: Rica ederim knk. ( Diyip gider Yağız evden..)
Leya: Her şeyi çok yanlış anlamışım affet beni Çağan keşke burda olsan..
Leya bunu dedikten sonra kapı açılır ve Çağan ile Deniz gelir★
Leya: 😊😊😊
Şimdiki Zaman..)
Leya: Beni affedebilecek misin? Aşkım.
Çağan: Bunu sorman bile hata tabi ki de. ( Diyerek Leya'yı kendine çeker ve 9 ayın hasretini gidermeye çalışır..)
Çağan: Seni çok özledim canım ve seni çok seviyorum kendimden dahi bile çok.
Leya: Bende seni çok seviyorum aşkım.Şimdi de Alisa'ya bakalım..)
Alisa dan;
Ahh salak kızım benim Leya evine kamera taktırdım haberin bile olmadı herhalde İskender Can'ı öldürsem haberin olmayacak öyle mi, şunlara bak ya sarmaş dolaşlar ama ben onlara göstermez miyim hayatın kaç bucak olduğunu eee o zaman yeni plan başlasın değil mi hahaha!..
Evet arkadaşlar bölümün sonuna geldik...
Sizce Alisa'nın bu sefer ki planı ne?
Sizce yeni bölümde neler olacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaramaz Misafir | Leyça
General Fiction- O gece ne güzeldi.. - Yıldızlar pırıl pırıl pırıldıyordu. - Ama en güzel olan yaramazımın o gün olması. - Yaramaz misafir..