Leyça ve İsko Can korku tünelin den çıkarlar★
Alisa'nın adamları da o anda oraya gelmişlerdir ve hızlıca 2 tane kurşun fırlatırlar‡
Leya dan;
Alisa'nın adamlarını görmüştüm ve Alisa galiba Çağan'la lunaparka gittiğimi öğrenmişti ve 2 tane kurşunun sevdiğim adam ile oğluma geldiğini gördüm ve hemen sevdiğim adamım ve oğlumun önüne atladım ve en son hatırladığım şey 2 tane kurşunun kalbime girmesiydi birde Çağan'ımın endişeli gözlerle bana bakmasıydı ve İskender Can'ın da bana ağlayarak bakmasıydı ve anne diyerek ağlıyordu artık ölebilirdim çünkü oğlum emin ellerdeydi yani babasıylaydı o yüzden gözüm arkada kalmayacaktı ve güçlükle elimi kaldırdım ve oğlumun gözyaşını sildim..
Leya: Oğ..lum be..n gi..d..iy...orum ama sen emin ellerdesin hiç merak etme..
İsko Can: Hayır hiç bir yere gitmiyorsun anne daha kardeşim olacaktı senin hayalindi anne babamla evlenip bir tane daha çocuğun olması hayalindi hayalini yarım bırakma anne.!
Leya: Ben gidiyorum ama yukarıdan sizi izleyeceğim ki hani ben sana demiştim ya oğlum ben ölünce..
Çağan: Yorma kendini daha fazla güzelim.
İsko Can: Babam haklı anne yorma kendini daha fazla hem sen iyi olacaksın ve gökyüzüne baktığımda güneş olmayacaksın yanımda olacaksın nefes alırken kalbim atarken sen benim yanımda olacaksın annem.
Diyerek İsko Can Leya'ya sımsıkı sarılır★
Leya: Oğ..lum.
Çağan da sarılır ve şuan 3'ü beraber sarılıyordur★
Çağan: Leyam beni ve oğlumuzu bırakma.
Leya: Sizi bırakmıyacağım ki sen İskender Can'a sor benim nerede olduğumu o sana gösterir değil mi? Anneciğim.
İsko Can: Hayır anne sen bizi bırakmıyacaksın.😥😥
Leya: Bırakmayacağım ki zaten..
Leya dan;
Gözüm arkada kalmayacaktı evet belki de Çağan'a melek şeklinde gelip yardım edecektim ama olsun yine de gözüm arkada kalmazdı çünkü oğlum emin ellerde ve Çağan'ıma emanet di ve gözlerim kapandı sonrası ise karanlık..
Evet arkadaşlar bölümün sonuna geldik...
Sizce Leya ölecek mi?
Yoksa yaşıyacak mı?
Sizce neler olacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaramaz Misafir | Leyça
General Fiction- O gece ne güzeldi.. - Yıldızlar pırıl pırıl pırıldıyordu. - Ama en güzel olan yaramazımın o gün olması. - Yaramaz misafir..