Aradan 1 ay geçer..)
Leya dan;
Daha 1 ay olmasına rağmen Ülkü öleli daha yeni toplamıştık kendimizi ve Çağan 1 aydır çok tuhaf davranıyordu bu davranışına bir anlaman bulamıyordum ve nedenini sorduğumda yok bir şey diyordu ve bu yüzden de evlilik kararı aldım ve bunu Çağan'a dedim çok sevindi ama yine garip davranıyordu ve yarın akşam da düğünümüz vardı..
Leya: Aşkım iyi misin?
Çağan:.. İyiyim sen nasılsın? Canım.
Leya: İyiyim bende sanki sen hiç iyi değilsin gibi.
Çağan: Yoo ben iyiyim ( konuyu değiştirmeye çalışır) Hem yarın akşam düğünümüz var nasıl hissediyorsun?
Leya: Ben iyi ve güzel hissediyorum sen?
Çağan: Bende senin gibi hissediyordum.Şimdi de Alisa'ya bakalım..)
Alisa dan;
Ülkü'nün ölümünden 1 ay geçmişti bu durum tabi benim vicdanımı sızlatıyordu çünkü benim yüzümden iyi ve güzel bir kız 1 ay önce sebepsizce hayatını kaybetmişti neyse neyse kendime gelmem lazımdı ve yeni planım da Çağan'ı hayattan bitirip Leya'yı da acı çektirmek kesinlikle her şey yeniden güzel ve eğlenceli hal almaya başladı değil mi..Yarın akşam..)
Evet arkadaşlar bölümün sonuna geldik...
Sizce Leyça'nın düğünün de neler olacak?
Sizce Alisa'nın şimdiki planı nelere yol açacak?
Sizce neler olacak yeni bölümde?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaramaz Misafir | Leyça
General Fiction- O gece ne güzeldi.. - Yıldızlar pırıl pırıl pırıldıyordu. - Ama en güzel olan yaramazımın o gün olması. - Yaramaz misafir..