34. Bölüm

387 8 2
                                    

Aradan 5 yıl geçer..)
Çağan dan;
Gözlerimin altı mosmor olmuştu çünkü Leya gittikten sonra bana rahat huzur uyku yoktu hele de oğlum niye bizim mutluluğumuz kısa sürmek zorundaydı ve o an Deniz'in beni dürtmesi ile irkildim..
Deniz: Çağan sen iyi misin?
Çağan: Sence iyi olabilir miyim? Benim nefes almamı sağlayan ile damarında kanı olan kişiyi 5 yıl önce kayıp etmişim hala da ortada yoklar bir parka gidiceğiz dediler kayıplara karıştılar öldüler mi? Yaşıyorlar mı? Belli değil.
Deniz: Haklısın aslında knk.

Şimdi de Leya'ya bakalım..)
Leya dan;
Aradan 5 yıl geçmişti acaba şuan Çağan'ım ne yapıyordu onu çok merak ediyordum ve kapıya şiddetle vurulan el sessiyle koltuktan sıçradım ve o an da İskender Can da yanıma geldi..
Leya: Yine bir yaramazlık mı? Yaptın.
İskender Can: 😏 Aç da kapıyı gör anne yaramazlığı kim yapmış.
Leya: Kesin sen yapmışsın dır da neyse.
Leya kapıyı açar ve yan komşuları Ahmed bey ile Ali'yi görürler†
Ahmed bey: Sizin bu oğlunuz varya benim oğlanı dinlene dinlene dövmüş.
Leya: Eee İskender Can dinlenirken oğlunuz da kaçsaymış ya.
Ali de 5 yaşında ama çok şişman aynı yeni doğmuş buzağı yavrusu gibi★
Ahmed bey: Görmüyor musunuz? Benim oğlum buzağı yavrusu gibi nasıl kaçsın.
Ali: AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!
Leya ile İskender Can kulağını eli ile kapatır★
İskender Can: Bu neydi la?! Siren sesi mi? Bu yoksa çocuk bağırma sesi mi?
Leya: Senle daha sonra görüşüceğiz oğlum.
Ahmed bey: Neyse biz gidiyoruz bir daha görüşmemek üzere.
Leya: Görüşmek üzere Ahmed bey.
Der ve Leya kapıyı kapatıp İsko Can'ı karşısına alıp konuşma yapar★
Leya: Oğlum niye böyle davranıyorsun?
İskender Can: Çünkü, babam sen bana hamileyken yaramazım derdi yani tek ondan bana miras kalan şey "Yaramazım" bu yüzden yapıyorum bunları.
Leya: 😥😥😭
İsko Can Leya'nın ağladını görünce Leya'nın gözyaşını siler★
İskender Can: Anne bunları sen ağla diye söylemedim hem benim senin gibi müthiş bir annem var.🙂🙂
Leya: ( İsko Can'a sarılır) Ahh oğlum benim.
Şuan anne oğul sarılıyordur★

Şimdi de Çağan'a bakalım..)
Komser Çağan'ın yanına doğru gelir†
Komser: Çağan bey.
Çağan: Efendim komser bey bir gelişme mi? Var.
Komser: Garip ama evet 5 yıl sonra bir gelişme bulabildik şuan Leya hanım ile oğlunuz .... Apartmanında oturuyor eğer görmek..
Çağan: Lafınızı böldüğüm için özür dilerim komser bey tabi ki de onları görmek isterim.
Komser: Tamam hadi o zaman gidelim Çağan bey.
Çağan ile komser bide Deniz hızlıca yola koyulurlar ve oraya gelirler★
Evet arkadaşlar bölümün sonuna geldik...
Sizce neler yaşanacak?

Yaramaz Misafir | LeyçaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin