1.

654 35 21
                                    

я зруйную тебе найвишуканішим шляхом, а коли піду, ти нарешті зрозумієш, чому ураганам дають людські імена.

Кім Техьон з паралельного класу справді дуже дивний. Думка затримується в голові Чонгука лише на мить, поки він слідкує за тим, як цей дивацький Техьон збирає розкидані по землі підручники й намагається запхати їх у розірваний ранець, що в нього, звичайно ж, не виходить. Під дике гоготіння оточуючих він хапає книжки руками, упустивши пару штук, і мчить до воріт.

Чонгук супиться, дивлячись йому вслід, бо не може зрозуміти, – не те щоб намагається – що змушує Техьона витримувати всі ці глузування, стійко виносити будь-які знущання. Як треба себе ненавидіти, щоб дивитись в очі такому приниженню. Техьон дратує Чонгука, якщо чесно, через те, що не входить у рамки, в які Чонгук звик заганяти й себе, й усіх навколо. Він дивний, цей Кім Техьон, а Чонгук не любить дивних людей – вони бентежать, вганяють у ступор і взагалі руйнують його правильний, не дивний світ.

Юнгі, який стоїть поруч, іронічно хмикає і Чонгук виринає зі своїх думок, переводячи погляд на нього.

– Б'юся об заклад, що він досі цнотливий, – каже Мін, продовжуючи розмову, половину якого Чонгук пропустив повз вуха.

– Хто? – піднімає брови він, і Юнгі киває в сторону шкільних воріт – за металевими прутами огорожі все ще видніється розпатлана маківка Техьона, що віддаляється. Чонгука перекручує від огиди, коли він замислюється над тим, як Техьон займається сексом.

– Навіть думати не хочу, що він міг злягатися з кимось, – сміється Сокджин, озвучуючи думки Чонгука, і той погоджено киває.

– Або ж хтось міг брати його, – задумливо тягне Хосок. Спіймав здивований погляд Намджуна, він пояснює: – Ну, ми ж не можемо бути впевненими в тому, що він гетеро.

Чонгук закочує очі, кидаючи цигарку на землю та причавлює її кросівком. Ця тема йому не просто нецікава – вона, відверто кажучи, неприємна, і Чонгук вже хоче звалити додому, але він обіцяв сьогодні зайти з Сокджином в якийсь магазин, а своє слово – особливо перед Сокджином – Чонгук тримає. Він роздратовано цокає, похмуро дивлячись на Хосока.

– Ми можемо не говорити про секс і Кім Техьона одночасно, будь ласка? – Прохає він.

– Чим тебе не влаштовує секс? – Підіймає брови Намджун, не в змозі стримати посмішку.

One hundred dollarsWhere stories live. Discover now