5.

249 28 0
                                    

Я кохав його не за те, як він танцював із моїми янголами,

А за те, як спів його голосу міг заспокоїти моїх демонів.

Наступного дня Техьон не приходить до школи.

Чонгук ще не знає, як поводитися поряд із Кімом у межах школи, проте коли не помічає знайомої маківки серед натовпу, то мимоволі починає хвилюватися. Він крутить головою по сторонах поки йде до класу, одночасно з тим викликаючи своєю неуважністю роздратування Хосока, який якраз щось розповідав.

– Слухай, – Хосок пхає його в плече і хмуриться. – Май совість! Що сталося?

– Техьона щось немає, – відмахується Чонгук, востаннє оглядаючи коридор, перш ніж зайти до кабінету.

– Може запізнюється, – знизує плечима Хосок, сідаючи за парту з Чонгуком. – Може, він має справи. Або він захотів прогулятись.

– Він би мені написав, – скаржиться Чонгук, заробляючи у свій бік дуже виразний погляд хьона.

– Може, у нього телефон розряджений, – розсудливо, не загострюючи уваги на надмірному занепокоєнні Чонгука, припускає Хосок.

Чон трохи заспокоюється і вирішує дочекатися перерви, щоб ще раз спробувати пошукати хлопця. Він заглядає у паралельний клас, привертаючи погляди школярів, але Техьона серед них немає.

Пошуки закінчуються невдачею.

Він старанно ігнорує нервування, що зароджується в грудях ще кілька уроків – завалює контрольну, отримує зауваження від вчителя і потиличник від Хосока, а потім не витримує і набирає після уроку номер Кіма. Телефон відповідає йому короткими гудками та байдужим «телефон абонента вимкнено». Чонгук біситься, гарчить у слухавку, набираючи номер знову і знову, але відповідь не змінюється.

Техьон не з'явився в школі, не відповідає на його дзвінки, Техьона немає, і Чонгук сердиться, хвилюється, і сердиться через те, що хвилюється.

Таке занепокоєння за чужу людину він відчуває вперше, та це змушує його вперше серйозно замислитися над тим, що він відчуває до цього парубка.

Якщо він так переживає, коли Кім просто не з'явився в школі, чи це означає...

Він струшує волоссям, намагаючись відкинути непотрібні думки. Зараз головне – дізнатися, де Техьон і переконатися, що він накручує себе дарма.

One hundred dollarsWhere stories live. Discover now