Song: Shakka = When Will I See You Again
"Hey seksi!"
Severus utançla tanıdığı insanlardan oluşan kalabalığın ortasında durdu. Oreskin'in müdavimleri şaşkınca bir Severus'a bir de yeni çalışan olan Sirius'a bakıyordu.
Kıpkırmızı olmuş yüzüne, gözlerinden çıktığına emin olduğu ateşleri de ekleyip hızlı hızlı Sirius'a yürüdü. "Aptal mısın sen?" dedi kızgınca. "Neden beni rezil ediyorsun? Derdin ne senin?!"
Sirius sırıttı. "Beni aramadın."
"Ah, daha iyisini yapacağım." dedi Severus ellerini tahtaya vurarak. "Seni öldüreceğim!"
Sirius sırıtıp bir bardak koydu önüne. "Sana en iyisinden kahve yaptım."
Severus hızlıca bir yudum alıp önüne geri koydu ve çikolatalı sütlü tat ile yüzünü buruşturdu. "Bilerek böyle şeyler veriyorsun, değil mi?"
Gri gözlü iç çekti ve dudaklarını büzdü. "Frankenstein hep filtre kahve, koyu kavrulmuş kahve, az şekerli şeyler ve demli çay içtiğini söyledi. Büyükannem de aynı takıntıya sahipti ve öteki tarafa hızlıca gitti. Yani, sana da aynısının olmasını istemiyorsan arada bir daha az sert bir şeyler içebilirsin! Ve bence ben harika kahve yapıyorum!"
Severus dişlerini sıkıp derin derin nefesler aldı. "Kahvenin ve kafeinin neler yapabileceğini çok iyi biliyorum! Diyetisyenlik okudum."
"Ha?"
Severus dudaklarının kıvrıldığını hissetti. "Ben birkaç üniversite okudum. Üniversitem aynı anda üç dal okumama izin verdi. Notlarım en üstteydi ve yapabileceğime inanıyorlardı. İkisini çap ile, birini de açıktan okudum. Mezun olduktan sonra kimya üzerine çalışmaya başlayıp aynı zamanda diyetisyenlik okudum. Şu an da başka bir şey okuyorum."
Sirius açık kalan ağzını kapattı ve bir anda kendini geriye attı. "Aman Tanrım!" dedi dramatik bir ifadeyle. "Git buradan! Senin yerin ödül törenleri ve Harvard falan."
Severus kıkırdadı. Sirius dehşetle baktı. "Hayır."
"Evet." dedi Severus onu anlayarak. Sirius nefes alamıyor gibi sandalyeye çöktü.
"Harvard'da mı okudun?"
"Oxford, Yale ve Harvard."
Sirius artık ağlıyordu. "Annem seni tanısaydı kardeşimle beni evlatlıktan reddedip seni alırdı!"
Severus kahkaha atıp bardağı aldı ve içindeki berbat, az kafeinli kahveyi içmeyi tercih etti. "Harvard'da yüksek lisans yaptım. O sayılmaz galiba."
Sirius elleriyle kendine hava yaptı. "Ah, bayılacağım! Kaç yaşındasın sen?!"
Severus sırıttı. "28."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Roast Coffee (Snirius)
FanficShipstale #2 = Dark Roast Coffee [𝚃𝚊𝚖𝚊𝚖𝚕𝚊𝚗𝚍ı] Sadece kahve almak istiyordu ve aptal Barista ona vermemekte ısrarcıydı. Onunla alay ediyor, flört eder gibi konuşuyor ve her seferinde Severus'a yanlış kahve vermeyi başarıyordu! Ve sefer her s...