פרק 1

325 18 1
                                    

פרק 1
" Call me daddy"
(הערת כותבות: נ.ב=נקודת מבט. ה.כ=הערת כותבות)
נ.מ ג'אנגקוק:
ישבתי בחדרי הענק יחד עם סיגר גדול וכוס וויסקי בידי וראשי היה טרוד במחשבות.
אתם בטח שואלים ממה.
ובכן אני ג׳ון ג׳אנגקוק הולך להנהיג את כל ממלכתי דרך הצבא שלי (צבא המאפיות), אנחנו המדינה הכי מסוכנת בעולם.
המצב הזה רק גורם לי  להתעצם, למרות שכבר מגיל קטן הייתי רגיל לשליטה.
אימי נפטרה כאשר הייתי בן 17 ממלחמה עם המלך לשעבר של סין, ומאותו יום אבי נילחם על קוריאה והפך אותנו לאימפריה.
ובכן יש האומרים שאני מאוד אכזרי, אבל סליחה! בן אדם שרק מנסה להפר את חוקיי לא צריך להיות יותר בחיים.
רק מה שמבאס אותי זה שאני צריך למצוא נסיכה איכססס לא סובל אותן חיות בסרט אבל זה מה שיש אז אני לא אתנגד.
בוםםםםם
נפתחה דלתי בחוזקה .
"למי יש את הפאקינג אומץ לפתוח את דלתי בלי אישור ועוד בחוזקההההה" צעקתי בסמכויות.
הסתובבתי כדי לדעת מי מספיק אמיץ למות היום ולהפתעתי אבי היה שם.
"אבא??  למה לא שלחת משרת להגיד לי את מה שאתה רוצה?" שאלתי.
"בני יש לי בשורה לבשר לך"
"מה?" שאלתי בלי עניין.
"אני מתכוון להזמין משרתים אז אז תעז לסלק אותם"
"אני אשתדל" גיחכתי .
הוא בהה בקעקועיי מבעד לחלוק היוקרתי שלי.
וטרק את דלת חדרי.
ישבתי במרפסת של חדרי והבטתי על הנוף היפה של סיאול.
"הוד מלכותך האוכל מוכן, תרצה לאכול בחדר או בחדר אוכל?" אחד המלצרים שאל אותי.
"אני אלך היום לחדר אוכל" אמרתי והחלפתי בגדים.
ירדתי לחדר האוכל שמיליון אנשים משתחווים אליי, ובאותו רגע התגאתי בעצמי.
סיימתי לאכול את ארוחת הערב שלי ועליתי לחדר.
אם להגיד את האמת אני לא מבין למה מלחיצים אותי לגביי חתונה אני צעיר מידי וגם אני לא צריך אף אחד בחיים שלי.
שכבתי על מיטתי ללא כל מעש ופשוט נירדמתי.

בבוקר למחרת קמתי מהמיטה וקראתי למשרת להביא לי ארוחת בוקר למיטה כי לא היה לי כוח לרדת לחדר אוכל בארמון.
אחרי היום המעייף הזמנתי כמה זונות לזזיין בערב כי הייתי חייב סיפוק.
הזונות התחילו לגעת בגופי אבל לא נהנתי מזה, לא יודע למה אבל זה לא משך אותי אליהן בקטע מיני, עם כל זה שהן היו יפות.
שסיימתי את הסקס שילמתי להן וירדתי לעשות את מה שאני הכי אוהב לעשות שזה להתעלל באנשים.
אני רק מחכה ליום שאני אהיה מלך ואני אוכל לישרוף את כל המדינות ולקחת להם את המלכות ואז אף אחד לא יוכל לעצור אותי.
אבל המדינה שאני אשרוף ראשונה זאת תיהיה סין אני הולך לשרוף שם את המלך ולענות אותו על מה שהוא עשה לאמא שלי.
רק מה שנותר שאבא שלי יעביר לי את הכתר אם להגיד את האמת אני לא סובל את אבא שלי בגלל שלפני שאימי מתה, היא סיפרה לי בידיוק על מה שהוא עשה לה. הוא לא רצה שיהיה להם בכלל ילד אבל היא התעקשה שאני אוולד והוא עינה אותה על זה שהיא הולידה אותי.
אבל כאשר היא מתה זה בכלל לא עניין אותו אבל מאותו יום אני נשבעתי שאני בחיים לא יהיה כמו אבא שלי אני אהיה הרבה יותר אכזרי.

____________________

נשמח לתגובות וכוכבים🥰
סיפור ראשון שלנו אז סליחה אם יש טעויות🥺
אוהבות אותכם💜💜
ביטיאס פוראבר

call me daddy-teakook (Hebrew)Where stories live. Discover now