פרק 5
Call me daddyנ.מ ג׳אנגקוק
"טאה, בוא לפה" צעקתי לטאה שהיה בחדר המשרת שהיה צמוד לחדר שלי ותוך שנייה הוא התייצב ליידי.
"טאה, אני צריך שתביא לי מהמחסן יינות אלכוהול. וויסקי וודקא".
הוא ירד למרטף הענק של היינות אך משום מה אחרי חמש דקות הוא עדיין לא חזר.
טוב זה כבר מאוחר עברה כבר חצי שעה!
"טאהיונג! אני לא מתכוון לחכות עוד!! עם לא תחזור אני מבטיח לך שאתה תצטער על זה כל החיים שלך!!!!!" עכשיו צרחתיי בעודי נחנק מהסיגר בידי.טאה רץ אליי אבל הגיע בלי כלום.
:מה זה? איפה כל מה שאמרתי לך להביא?" צעקתי.
"אני מאוד מצטער המרטף שלך ענק ולא ידעתי איפה זה". טאהיונג מלמל עם דמעות בעיניו.
לקחתי את ידו בחוזקה ומשכתי אותו לעבר המרתף ינות להראות לו איפה זה כל דבר אבל לפתע הוא החל לבכות כמו ילד קטן שזה גרם לי למין אהבה כזאת.
הלכתי למרטף יחד איתו והסברתי לו איפה כל דבר נמצא.
לקחנו את מה שרציתי ויצאנו משם.
"טאה, עכשיו שבע מה שאומר שכרגיל הגיעה הזמן החופשי שלך. אתה משוחרר, אבל בשעה עשר אפס אפס אתה מתייצב כאן זה מובן?"
"כן הוד מלכותך" הוא קד לי קידה ויצא מחדרי.
הייתי כל כך מחורמן עליו בימים האלו לא עושים לי טוב אני חייב לזיין אותו למה אני לא עשיתי את זה כבר? המחשבות התחילו להתרוצץ בראשי וזה רק הביא לי עצבים אז הדלקתי לעצמי סיגרייה ונירגעתי.
השעה הייתה עשר וטאהיונג התייצב מולי.
"טאהיונג! מה זה האיחור הזה?" צעקתי עליו,
טאהיונג הביט בי במבט מבולבל אבל לא העז לשאול.
"למה אתה שקט? תענה לי!" אמרתי בקול סמכותי
"סליחה הוד מלכותך על חוצפתי, אבל השעה עשר".
"עשר? עכשיו עשר ושלושים שניות! אצלי אתה לא מאחר אפילו בשניה! זה מובן?
"סליחה הוד מלכותך, מובן הוד מעלתך" הוא ענה לי.
התקרבתי לאוזנו הקטנה והסקסית ולחשתי לו: "על טעויות משלמים".
הוא נרתע קצת אבל עדיין נשאר עומד במקומו.
"עכשיו, למה יצאת מהארמון היום בשבע וחצי? שאלתי אותו.
"ס-סליחה הוד מלכותך א-אני הייתי במועדון החשפנות שאני ע-עובד בו. הייתה לי משמרת".
"תקשיב ותקשיב לי טוב. אתה שייך לי ואני לא מסכים שאף אחד ייגע ברכוש שלי. אז כל עוד אתה עובד פה אף אחד אחר לא יכול לגעת בך חוץ ממני".
"סליחה הוד מלכותך אתה צודק". הוא אמר עם דמעות בעיניו. באמת שהוא צריך להפסיק לבכות, זה גורם חי להיות כל כך חרמן.
"אני מפטר אותך מהעבודה הזאת עכשיו".
התקשרתי ליונגי ואמרתי לו להתקשר למועדון להודיע להם שטאה מפסיק לעבוד בו. בזמן הזה טאה שכב במיטתי וחיכה שאסיים את השיחה.
"טאה, בוא הנה" קראתי
טאהיונג בא אליי ונעמד לידי.
"טאה יש לנו פה בארמון אולם חשפנות. מה אתה אומר שכל פעם שאני ארצה לראות אותך רוקד על העמוד אתה תעשה את זה?" שאלתי.
"כל מה שתבקש אדוני אעשה" הוא ענה לי והרגשתי את החיוך מתגנב ללחיי.
"טוב מאוד, כי עכשיו מתחשק לי. בוא נרד ואל תידאג זה רק אני, אתה ועוד כמה משקאות".
ירדנו כמה קומות עד שהגענו לאולם. טאהיונג בא לעמוד על הבימה של העמוד אבל עצרתי אותו.
"מה קרה הוד מלכותך?" הוא שאל עם פרצוף מבולבל.
הבטתי עליו במבט כועס עד שהוא נבהל טיפה.
"תגיד אתה בסדר?" הוא שאל אותי. "באיזה פאקינג קטע אתה בא לרקוד עם בגדים רגילים?"
"ס-סליחה ה-הוד מלכותך. פ-פשוט הבגדים של החשפנות נמצאים במועדון ואתה הרי פטירתה אותי לא ממזמן ולא היה לי זמן להביא אותם".
"ואתה באמת חושב שאין לי בגדים להביא לך" גיחחתי.
תפסתי בידו ונכנסתי איתו לחדר הצמוד.
בחדר היו כל בגדי החשפנות שאפשר רק לחשוב עליהם ואפילו יותר.
הכנסתי אותו לתוך תא המדידה ונתתי לו בגדים חשופים למידי.
הבאתי לו חולצת בטן לבנה שבקושי מכסה משהו, רק את הפטמות. חצאית מיני עם קפילים בצבע שחור, גרביוני רשת ונעלי עקב אדומות.
טאה עמד על הבמה והאולם היה נעול רק אני והוא אני התחרמנתי כמו שלא הייתי בחיים.
המוזיקה התחילה להתנגן טאהיונג עלה על העמוד והתחיל לרקוד.
רק מהבגדים שלו התחרמנתי אבל מהריקוד...
האיבר שלי היה זקוק לזיון אז כדי להירגע עליתי על הבמה, פשתתי את חולצתי וזרמתי איתו.
וואו זה היה ערב מטורף הגוף של טאהיונג זה הדבר הכי יפה שראיתי בחיים שלי אך לצערי לא הצלחתי לזיין אותו .
הגענו לחדרי ואמרתי לטהיןנג שהוא יכול ללכת לחדרו. טאהיונג ירד לחדר השינה של המשרתים ואז שיניתי את דעתי והחלתתי שאני רוצה שהוא ישן איתי. קראתי ליונגי ואמרתי לו שיקרא לטאהיונג לחדר שלי.
יונגי ציחקק מעט ורץ לקרא לו.נקודת מבט כללית:
"טאהיונג" יונגי צעק.
"היי מנסים לישון פה" אחד מהמשרתים צעק אך זה לא מנע מיןנגי להמשיך לצעוק על טאהיןנג שיתעורר. לאחר כמה דקות שהצעקות לא עזרו בכלל מרוב עצבים יונגי לקח כוס מים שהייתה על השידה ליד המיטה של טאהיונג ושפך את המים על טאהיונג.
טאהיונג התעורר בבהלה והתחיל לצרוח "למה שפכת עליי מים?" "המלך קורא לך לחדרו".
טאהיןנג התחיל להתלבש אך יונגי עצר אותו ואמר "לך עם הפיג׳מה הנסיך לא צריך לחכות עוד".
טאהיונג רץ אל חדר הנסיך עם הפיג׳מה ונכנס במהירות לחדר שוכח לדפוק...••••••••••••••••••••••••••••••••
אז מה יקרה???
האם ג'אנגקוק יכעס על טאה החמוד שלנו?
את זה תגלו בפרק הבא!
YOU ARE READING
call me daddy-teakook (Hebrew)
Romansa18+ תקציר: ג׳ון ג׳נגקוק הוא היורש הבא של המאפיה הכי מסוכנת בעולם אימו נפטרה כאשר היה בן 17 על ידי המלך של סין ומאותו יום הוא הופך להיות למלך המסוכן ביותר, חלומו של ג׳נגקוק הוא לכבוש את סין ואת העולם כולו. קים טאהיונג הוא נער יתום, הוריו נישרפו כאשר...