פרק 10

278 18 2
                                    

פרק 10
Call me daddy

נ.מ ג'אנגקוק

קמתי בבוקר והתארגנתי. לאחר שאחד המשרתים עזר לי להתלבש יצאתי מחדרי והתיישבתי על כסא המלכות מחכה לשאלות הלא מעניינות של התושבים שלי.
"יונגי" אמרתי, ומיד יונגי התייצב מולי.
"כן הוד מלכותך" הוא השיב לי.
" תגיד לטאה שיביא לי סיגרים" ציוויתי עליו
והוא הלך לעשות זאת.

נ.מ טאהיונג:

"טאהיונג" מישהו דפק על דלת חדרי כמה שניות אחרי שקמתי והתחלתי להתארגן.
" מהההההה?" צעקתי.
" המלך קורא לך והוא אמר שתביא לו את הסיגרים שלו" יונגי צעק לי מבעד לדלת.
"אוייייי מה חשבתי לעצמי הוא עכשיו המלך הוא יותר קשוח ממקודם"  חשבתי בעודי מתארגן הכי מהר שיכולתי וכעבור דקה רצתי להביא את הסיגרים למלך.

נ.מ ג'אנגקוק:
"הנה" התנשף טאה בעודו מושיט חי את הסיגרים.
" למה איחרת?" שאלתי.
"ס-סליחה הוד מלכותך"  הוא ענה לי והוריד את ראשו.
"תגיד מה אני אמרתי לך? אתה באמת לא לומד מטעויות הא? כרגע עברת על שני חוקים". ברצינות שהילד הזה מעצבן אותי! הוא עובר על חוקים כל פעם מחדש.
טאהיונג הרים את ראשו בבהלה.

* טוק טוק טוק*
השומרים פתחו את הדלת והכניסו אדם.
" מה הוא רוצה?" שאלתי מעוצבן קצת בגלל שהם הפריעו לשיחה.
"הוא צריך חלקת אדמה" אמר אחד השומרים.
"תכניסו אותו" הנהנתי וחזרתי אל טאה "אני אטפל בך אחר כך" אמרתי לו ויכולתי לראות את הפחד שלו.
"שלום הוד מלכותך" האדם השתחווה אליי.
" לשם מה באת לפה?" שאלתי אותו בחוסר סבלנות.
" אדוני אני ממש מצטער אבל תוכל להוריש לנו אדמה?, פשוט החלקה לא מספיקה ואנחנו משפחה גדולה, יש לי שמונה ילדים לפרנס ויש לנו יותר מדי פיות ופחות מדי כסף" הוא שאל. נמלעתי בגועל מלראות את האיש הזה.
גיכחתי מעט. "לא" עניתי בעצבים, ברצינות הבן אדם הפריע לי בשיחה. (הערת כותבת: כן אני יודעת שזה התנהגות סתומה מצד קוקי אבל...)
הסתכלתי הצידה וראיתי את מבטו של טאהיונג הוא היה מושפל והוא כמעט בכה.
" אתה יודע מה?" אמרתי לאדם מולי.

"כן הוד מלכותך?" האדם הרים את ראשו.
" אני ייתן לך חמש מאות דונם ,אבל אתה משלם לי על חמישים אחוז מהרווחים שלך זה ברור?"
" כן הוד מלכותך תודה רבה" האדם יצא מחוייך מן הארמון, ואני הייתי חייב להעניש את טאה.
" יונגי קח את טאה למיטה שלי ואני כבר יגיע" לחשתי ליונגי .
יונגי תפס את טאה ביד ולקח אותו למיטה שלי.

נ.מ טאהיונג:
" יונגי מה אתה עושה?" פניתי ליונגי.
יונגי משך אותי לכיוון חדרו של המלך.
כשהגענו לחדר הוא זרק אותי על מיטתו של המלך ולא נתן לי לזוז.
"דאדי" צעקתי בעודי בוכה.
ג'אנגקוק נכנס ואמר ליונגי לצאת, יונגי יצא וסגר את הדלת והמלך נעל אותה ועמד מולי.
"דאדי יונגי לקח אותי בכוח וכואב לי היד" אמרתי לג׳אנגקוק עם בעיני.
"ששששששש" ג׳אנגקוק אמר לי וליקק את דימעותיי.
"ד-דאדי מה אתה עושה?" שאלתי אותו תוך כדי הסמקה.
"שששששש" אצבעו נחתה על שפתיי, הוא התקרב אליי ולחש באוזני "אתה צריך לקבל עונש כי טעית בשם שלי והורדת את ראשך כשציוויתי עליך לא לעשות זאת" הוא אמר ונשך את שפתיו האדומות.
לא יודע מה קרה לי אבל הוא משך אותי בקטע מטורף, ליקקתי את שפתיי ונישכבתי על מיטתו של ג׳אנגקוק.
ג׳אנגקוק טיפס מעליי, עבר על צווארי וסימן אותי, הוא הוריד את חולצתי ועבר עם אצבעותיו על פיטמותיי.
" ממממ פאק" יצא לי גניחה.
ג׳נגקוק קם ממני והוריד את בגדיו, "היי טאה מה אתה אומר, שאני אשאל אותך שאלה?"
"א-אוקיי" עניתי עם גניחה קטנה.
"גוד בוי עכשיו תמצוץ לי ואני אשאל אותך שאלות" הוא אמר ונישק את שפתיי קלות.
הנהנתי והתחלתי למצוץ את איברו כמו סוכרייה.
"אתה רוצה לשתות איתי יין?"
"כן דאדי" עניתי והמשכתי למצוץ את איברו.
"מעולה" הוא אמר וקם להביא לנו יין.
"חזרתי" הוא אמר והתיישב עם שתי כוסות יין .
הוא נתן לי לשתות תוך כדי שאני על ביטני ערום, "וואו אתה כזה סקסי" ג׳אנגקוק אמר והסמקתי קלות.
הוא לגם מכוס היין שלו, וציווה עלי להמשיך למצוץ לו.

"טאה" ג׳נגקוק אמר, "מה דאדי" אמרתי.
הוא התקרב לאוזניי ולחש " באלי לזיין אותך כל כך חזק שלא תצליח ללכת" הוא נשך את אוזני וליקק את שפתיי.
"בסדר דאדי" אמרתי קצת מפחד "מה קרה טאה אתה לא אוהב את זה?" הוא שאל אותי, " זה לא שאני לא אוהב את זה זה פשוט כואב" אמרתי מפחד מתגובתו.
" אז אני אשתדל לא לעשות חזק מידי פשוט תנשק את הלחי שלי אם כואב לך טוב?"  הוא שאל ואני הייתי בשוק מתגובתו, אבל הנהנתי וכיוונתי את ישבני לכיוונו מחכה שאיברו יכנס לתוך חורי.
הוא גיחח מעט והכניס את איברו לחוקי.
" אהההה פאק דאדי זה טוב כל כך" גנחתי.
ג׳נגקוק נתן לי כמה סטירות על ישבני וליקק מעט את חורי.
" טאה עוד שאלה אתה רוצה לשתות עוד מהיין?" הוא שאל תוך כדי שהוא מזיין אותי.
"אאההההה~פאק כן ד~דאדי~" לא יכולתי להוציא מילה בלי ליגנוח.
ג׳נגקוק מזג לי עוד מהיין ונישק את שפתיי באגרסיביות, שתיתי מן היין אבל לא גמרתי אותו. אולי אני נראה תמים אבל אני לא אוהב להיות
אני לא יודע למה אבל הרגשתי קצת כמו הזונה הפרטית של ג׳אנגקוק. כאילו אני יודע שהוא סתם מנצל אותי בשביל הגוף שלי, הרי הוא לא יכול לאהוב את האישיות שלי כי מי יכול? פשוט לא הבנתי למה הוא כל כך נחמד אליי כי אני סתם זונה וזהו.
"טאה שאלה אחרונה".
באתי להגיד לו שישאל אבל לא יכולתי. הייתי חייב להשים לזה סוף, אני ממש לא זונה של אף אחד. קמתי מהמיטה ורצתי לשירותים להקיא את כל האלכוהול ששתיתי.
ג׳נגקוק שם עליו בוקסר ורץ אליי "בייבי מה קרה?".
לא עניתי לו. לא יכולתי לסבול את המחשבה שאני זונה מהלכת.
"טאהיונג שאלתי אותך משהו אז תענה" הוא הרים את קולו והפחיד אותי נורא.
מרוב כל הלחץ התחלתי פשוט לבכות זה אומנם נישמע מטומטם אבל בכיתי את חיי, והתחלתי להקיא.
"טאהיונג" הוא צרח עליי "מה קורה איתך היום? "למה אתה בוכה?".
"אהההההההההה תפסיקקקק כבר! אתה סתם עושה כאילו אתה אוהב אותי! אתה רק רוצה את הגוף שלי!!!!! אתה סתם בן זונה כמו כל השאר שניסו לנצל אותי רק שאתה לא בן זונה שניסה לנצל אותי אתה בן זונה שהצליח לנצל אותי!!!" צרחתי והשתררה דממה וידעתי שאני הולך לחטוף.

-$-$-$-$-$-$-$-$-$-$-$-$-$-$-$-$-$-$-$-$-$-$
אזזזזזז.....💥
איזה סיום!🥺🤭
מה יקרה לטאה שלנו????
את זה תגלו בפרק הבא!!!😈
כרגיל תגיבו ותצביעו זה ממש משמח😊
מקווה שנהנתם מהפרק ועם יש שגיאות כתיב בבקשה תגידו ונתקן❣
ובסוף אני לא כותבת את הפרק לבד זאת הייתה רק טעות שאני לא הבנתי את מה שמי שכותבת איתי אמרה לי בקיצור אנחנו עדיין כותבות ביחד אז בלי טעויות! לא אני כותבת את הסיפור הזה כל העבודה הקשה היא של חברה שלי אני רק מפרסמת את זה!
ביטיאס פוראבר💜

call me daddy-teakook (Hebrew)Where stories live. Discover now