פרק 8

276 18 4
                                    

פרק 8
Call me daddy
נ.מ ג׳אנגקוק:
*כעבור חודש*
היום זה קורה. היום השליטה בידי. מהיום כל העולם יתנהל לפי החלטתי והכי חשוב מהיום אני המלך.
*נקישות בדלת*
"הוד מלכותך" יונגי צעק מחוץ לחדרי.
"מה אתה רוצה יונגי?" אמרתי ופתחתי לו את החדר.
"

אתה היום הופך למלך ועליי לתת לך את שעות ההכתרה" הוא אמר, ונתן לי ספר ישן ומאובק שהיה כתוב עליו יום ההכתרה.
ניסיתי לקרוא את הספר המשעמם הזה שעובר מי דוריי דורות. היה מסופר בו על כמה גדולה החשיבות של להיות מלך ושאסור לי להשתמש בכוחותיי כמלך רק למען טובתי האישית ועוד שטויות משעממות כאלה אז זה היה משעמם מידי אז קראתי רק את הדף שיונגי צירף לספר שעליו היה כתוב את סדר ההכתרה.
"ההכתרה מתחילה בשמונה בערב אבל לדעתי עדיף שתסיים להתארגן תוך שעתיים כי יש חזרה של ההכתרה בארבע ועכשיו עשר" אמר יונגי ויצא מחדרי.
"טאהיונג!!!" צרחתי בחוזקה. עברו כשתי דקות אבל טאהיונג עדיין לא הופיע אז צרחתי שוב והפעם הרבה יותר חזק. עברה דקה וטאה התייצב מולי כולו מתנשף.
"איפה הייתה עד עכשיו?" שאלתי בקול מעוצבן.
"ס-סליחה הוד מלכותך א-אני ארגנתי למטה את הדברים להיום".
"איך קראת לי?" שאלתי עם חיוך ממזרי כי ידעתי שהיום הוא הולך לקבל עונש.
"א-אנ-אני ל-לא שמתי ל-לב. א-אני נורא מצטער, בב-בבקשה אל תהרוג אותי".
התקרבתי אליו ולחשתי לו "זאת הפעם השלישית שאני לוחש לך את זה. על טעויות משלמים אבל בגלל שאתה לא טעית מאז היום הראשון שלך אז נסכם שאני לא אהרוג אותך בחיים אתה רק תקבל עונש"
"תודה רבה דאדי. אני לא אעשה עוד טעויות!"
"אין בעד מה. עכשיו לך תכין לי אמבטיה מיוחדת כי היום יש חגיגה"
"בטח" הוא אמר וחיכה לי באמבטיה.

נ.מ טאהיונג:
מה קורה לי? בסך הכל ראיתי את ג׳אנגקוק מוריד חולצה ופתאום הלב שלי פשוט נמס. הוא נראה כל כך מושך וזאת הפעם הראשונה שאני חושב ככה על גבר, מה קורה לי? התחלתי להילחץ והתחילו לרוץ לי כל מיני מחשבות לראשי עד שלא שמתי לב שג׳אנגקוק קורא לי.
"טאההה" ג׳אנגקוק צעק.
"כן?" עניתי .
"אני מחכה שתקלח אותי" הוא אמר בעצבנות, ומייד עשיתי זאת.
לאחר שסיימתי לנגב אותו ג׳אנגקוק הלך להתלבש ואני ירדתי לעזור בהכנות לטקס.
לאחר שחזרתי ראיתי את ג'אנגקוק שוכב על מיטתו והייתי בשוק. הוא לבש בגדים שחורים עם מלא שרשראות, צמידים וטבעות שכולן היו עשויות מכסף טהור ועל רובן היו ציורי גולגלות. הוא נראה ממש טוב לעומתי אמרתי לעצמי בראש.
אבל משהו אחד היה לי מוזר למה הוא לובש שחור? הרי זה ברור שבטקסים צריכים לשים בגדים לבנים והוא שם רק בגדים שחורים ועוד בטקס הכתרתו למלך.
אבל לא העזתי לשאול כי היום אני הולך לקבל עונש ולא רציתי לקבל עונש עוד יותר גרוע. התחלתי לדמיין עונשים בראשי אבל הייתי צריך להיות מרוכז שאני לא יקבל עוד עונש.

* תחילת ההכתרה*
כולם מצפים למלך החדש ואביו של ג׳אנגקוק כבר התיישב בכיסא המלכות והיה מובן להעביר את כיתרו ואת מקומו לג׳אנגקוק. אני ויונגי עמדו מאחורי הכס מחכים שההכתרה תתחיל.
"פסססטטט טאהיונג את יודע איפה היה ג׳אנגקוק בזמן החזרה" יונגי שאל אותי. בזמן האחרון יונגי ואני די התחברנו, הוא תמיד דאג לי ועזר לי. הרגשתי כאילו הוא ממש אחי הגדול, והוא וג'ימין סוג של התחילו לצאת אז הוא תמיד הסתובב איתנו מתי שהיה לנו זמן חופשי.
"לא יודע" לחשתי בדאגה.
* בוםםםםםםםםםם *
משום מקום נשמע פיצוץ בארמון, עשן התפרש על רחבי חדר הכס. אבל משום מה אף אחד לא היה נראה מופתע. "יונגי, מה קורה כאן?" שאלתי בדאגה. "אל תדאג זה חלק מהטקס" הוא הרגיע אותי ולפתע דמות בעלת בגדים שחורים התגלתה מתוך העשן.
כל האנשים קמו וג'אנגקוק הלך לכיון אביו.
" למה אתה בשחור?" אביו של ג׳נגקוק לחש לג'אנגקוק כאשר זה היה מולו.
"ובכן אבא. כפי שאתה יודע אני מאוד אוהב את הצבע השחור ואמרתי לעצמי למה לא לשים אותו. ובגלל שאני כל כך אוהב את הצבע השחור החלטתי שאני הולך לישרוף כל ארץ וארץ שרק יפריעו לי בדרכי לשליטת העולם ככה שכל הארצות יהיו פחם שחור" ג׳נגקוק לחש וכרע על בירכו מול אביו.
אביו של ג׳נגקוק קם וצעק "כל מי שיימרא את פיו של הבן שלי מות יומת" וחזר על המשפט הזה שלוש פעמים תוך כדי שהוא מעביר את חרבו מהכתף הראשונה לשנייה של ג׳נגקוק.
אביו של ג׳נגקוק קם והושיב את ג׳אנגקוק על הכסא הגדול ושם את כתרו החדש של ג׳אנגקוק.
ג׳אנגקוק קם מהכיסא שלו וקד קידה לאביו.
אביו של ג׳אנגקוק נישק את מצחו של בנו ולחש לו "שאף אחד לא יעז להמרות את פיך או שתשא בתוצאות"
"אתה תראה שזה לא יקרה" ג׳אנגקוק אמר ונישק את ידו של אביו .
כל התושבים מחאו כפיים חזקות והיו מוכנים למסיבה.
ג׳נגקוק הביט בי והתקרב אליי הוא קירב את שפתיו אל אוזני ולחש לי "בסוף המסיבה אתה תקבל את העונש שלך".
למה הוא אכזרי אליי מה עשיתי לו שאלתי? את עצמי בראשי. אבל הוא מחליט ואין מה לעשות.
"תקשיבו לי" ג׳נגקוק צעק כולם השתתקו ולא העיזו לדבר מילה.
"המסיבה מתחילה עכשיו" ג׳נגקוק אמר ושתה את כוס האלכוהול שהייתה בידו.
כולם הריעו למלך החדש ורקדו הרבה.
ג׳ימין היה הברמן והוא היה עמוס כל כך. כל שנייה הגיעו אליו אנשים והזמינו משקאות. התחלתי ללכת מעברו אך ג'אנגקוק תפס את ידי וציווה עלי לעמוד למשך שארית המסיבה מאחורי הכס.
נקודת מבט כללית
יונגי ראה את ג׳ימין ונכנס לתוך הבר "צריך עזרה?" הוא שאל בקול מחורמן.
"לא תודה" ג׳ימין השיב לו וחייך חיוך מתוק.
"אוישששש נו. שאלתי בכאילו ברור שאתה צריך עזרה" הוא אמר וניגש לעזור לו.
לאחר שהם חילקו משקאות לחמישים אנשים יונגי הסתכל על ג׳ימין ומזג לו כוס יין.
"לחיים" יונגי אמר והגיש לג׳ימין את כוס היין.
יונגי חייך אל ג'ימין, תפס את עניבתו ולחש באוזנו " בוא לשירותים" וליקק את שפתיו.
יונגי תפס את ידו של ג׳ימין וגרר אותו לשירותים.

נקודת מבט טאהיונג:

כחצי שעה לפני שהמסיבה הייתה אמורה להיגמר ג'אנגקוק יצא מחדר הכס והלך לכיוון חדרו.
לפתע התחלתי להרגיש כאילו אני מרגיש קצת חנק אז יצאתי מהארמון והתהלכתי בחצר. מבלי ששמתי לב יצאתי מהארמון והתהלכתי בשטחים.
לפתע מישהו שם לי שק על הראש והכל נהיה שחור

call me daddy-teakook (Hebrew)Where stories live. Discover now