GİZLİ AJAN

17 7 0
                                    

Okula gittim sınıfa girdiğimde derek gelmişti, bu çocukta tuhaf bir şeyler vardı ve yakında çözecektim.

Otuz dakika sonra:Evet çocuklar su ve amonyak tepkimeye girerse amonyak su içinde çözünür,ders bitmiştir ödeviniz asidik ve bazik özellikteki şeyleri birbirine karıştırıp deney aşamasında neler olduğunu not edip bana getirmeniz,ayrıca sözlü notunuzu bu etkinlikten vereceğim lütfen herkes güzel hazırlansın. Ve Derek okul bitiminde ofisime gel.
(Eşyalarımı alıp ofisime gittim yeni canlı hakkında bir takım araştırmalar yaptım ,iki dersim kalmıştı sonrasında laboratuvar'a uğrayacak okul bitiminde Derekle konuşup ne olduğunu ögrenmeye çalışacaktım.)

Evet çözelti kelimesinin ne olduğunu bilen varmı?
Eelio bu düşüncelere eklemek istediğin bir şeyler vardır diye umuyorum.
Ne düşüncesi?
evet doğru ortada bir fikriniz bile yok sözlü yapacağımı geçen hafta belirttiğimi sanıyordum halbuki.
Hocam lisedeyiz bence çok sıkıyorsunuz.
Bence sen ipleri çok gevşek tutuyorsun Sezar.
Bence gayet ideal bir çalışmam var hocam.
Sınavlarda görebiliyoruz başarısızlığını Sezar ,daha sıkı çalış ve geleceğine odaklan ,hata haftaya bir ders planı çıkartalım sana.
Peki hocam.

(son dersede girip çıktıktan sonra Laboratuvara gitmeden bir kahve almıştım 2 dakika sonrasında telefonum'dan bir çağrı geldi.)
Evet dinliylorum lili.
Efendim yeni canlı çalınmış acil laboratuvar'a gelmeniz gerek.
Kim çaldı bilgin varmı?
Hayır güvenlik kameralarından bir şey çıkmadı ,tanık ta yok çalışanlardan şüpheleniyoruz.
Ajanmı var demek oluyor bu?
Evet üştelik aramıza yeni katılmadığına eminiz çünki laboratuvar'da yeni ürettiğimiz birkaç eşyada önceden çalınmıştı.
Buna eminsen CIA ya bir rapor yolla oraya geldiğimde bütün ekip büyük odada toplanmış olsun herkes'i sorguya çekeceğim.
Tamam efendim.

(laboratuvar'a gittim ve büyük odaya girdim toplamda 44 kişi vardı.)
50 kişiyiz sanıyordum?
izinliler gelmedi efendim.
Aralarında bugün buraya uğrayan varmıydı?
Hanna ve Cornell vardı .
Bunları not al
Tamam.

Evet ilk senden başlayalım.
Josef  Hilton 32 yaşındaydın değilmi
Evet.
Daha önce saklanması önemli olan bir deneye katıldınmı?
Yıldız kumu ve Ortadoks kemirgeni deneyine katıldım.
Lili oradan bir eşya kaybolmuşmuydu veya bir bilgi sızmışmıydı?
Hayır efendim.
Güzel,peki kaç yıldır burdasın?
7 yıl oluyor.
Daha önce bir rapor hazırladınmı veya biri rapor hazırlarken yanında bulundunmu?
hayır.
Yeni canlı projesinde görev aldınmı
evet.
Lili şüpheli listesine ekle.
Peki efendim.

(aradan iki saat geçmişti okul bitimine 20 dakika kalmıştı.)
Lili elimizde ne var?
4 şüpheli 4 izinli 8'de projede görev almayan personel var,şüphelilerdede kayda değer bir açıklama bulamadık.
Anladım sen bu konuda biraz daha araştırma yap güvenliğide 2 katına çıkart benim kısa bir işim var sonra tekrar uğrayacağım.
Peki.

(Okula gittim ofisime girdim ve iki dakika sonra zil çaldı,Dereki beklemeye başladım, kapı tıklatıldı ve Derek içeriye girdi)
Beni çağırmıştınız efendim.
Bu gün sorgunu izledim haberin vardır öyle değilmi?
yeni haberim oluyor,
peki.Polis gibi bende inanmadım açıkcası cevaplarına,bir pisikolok değilim ama öğretmeninim bana anlatabilirsin çözmene yardım ederim?
dediğim gibi nasıl olduğunu bilmiyorum.
Bak Derek bu büyük bir sorun olabilir önemli bir hastalığın olabilir gözden kaçan laboratuvar gibi bir yerde çalışan doktor bibitanıdığım var istersen sana yardım edebilir?
Nasıl bir yardım?
normal doktorların görmediği sorunları tespit edebilir diyelim.
Ya hiçbir sorunum yoksa?
o halde senin sorununu çözmek için elimden geleni yaparım.
Neden?
ben bir öğretmen olduğum kadar düşünceli bir bireyimde her insanın normal yaşaması için elimden geleni yapmaya çalışırım.
Ya normal biri değilsem?
Nasıl yani.
Benim gitmem gerek hocam ailem merak eder.
Soruma cevap ver öyle git.
(Dinlemeden çıktı,bu konuyla alakadar olacaktım...Eşyalarımı toplayıp eve gittim ve biraz uzandım her zamanki gibi yorucu bir gündü,kendime akşam yemeği hazırlayıp masaya oturdum yemeye başladığımda telefonumdan bildirim geldi.)
(Dje osbourn:2 yeni mesaj)
~raporları inceledik çocukla ilgili yetki verildi
~proje işiyle ekiplerimiz ilgilenecek takım arkadaşlarını projeden uzak tut.
-Tamam.

Kara İhanet KahiniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin