🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
Medyadaki müzikle okuyun isteseniz...
Evet bugün günlerden Peygamber Ocağı kitabımın bölüm günüydü.
Keyifli okumalar...🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
Gece karanlığını ve sessizliğini sükunetini, seherin maneviyatına ve kainatın yeni bir güne uyanışına bırakıyordu. Odamızın balkonundan teheccüd namazımı kıldığım vakitten beridir Amasya'nın dağlarını ve güzel manzarasını izliyordum. Rabbim yine her mevsimde olduğu gibi, kışın ölen ve kefene sarılan kainatı rengarenk en güzel boyasına boyamıştı. Ve en güzel ihtişamıyla bizlere yani görmesini bilenlere sunuyordu. Bu sanata hayran olmamanın imkanı var mıydı? Kuşlar cıvıl cıvıl ötüşüyordu, ağaçlar yemyeşil olmuştu, kısa bir süre sonra meyvelere dönüşecek olan rengarek çiçeklerini açmıştı. Allahümme, buna tefekkürle bakamamak ne büyük bir gaflettir biz kullar için...Çiçeği ayrı bir şölen meyvesi ayrı bir şölen...
Seher vaktinin esen ılık melteminin verdiği serinlik insanı tefekkürden tefekküre sürüklüyordu. Gökyüzünün alacalı rengi adeta büyülüyordu beni.
Yüce Rabbimiz Kaf Suresi 6. Ayet-i Kerime de;
🥀🥀" Peki onlar, üzerlerinde yükselip giden göğü nasıl mükemmel bir nizam içinde bina ettiğimize, onu yıldızlarla nasıl süslediğimize ve onda en küçük bir çatlağın, kusur ve düzensizliğin olmadığına ibretle bakmazlar mı?"🥀🥀bildirmiş biz kullarına. Hatta başka Ayet-i Kerimelerde de Rabbimizin kusursuzluğu anlatılıyor.Sübhanallah bu nizama kimin gücü yeter ki?
Ancak ve ancak yüce Rabbimizin varlık delili şu kainatta yaratığı her şeyde ki, yaratılışta ki kusursuzluktur anlayana... Kusur bir eksikliktir ve yaratılmış biz insanlara ait bir fiildir...
Yüce Rahman ve Rahim ise Kemal sıfatlarıyla ittisâf eden olup her türlü noksanlıktan, her türlü kusurdan münezzehtir. Bu yönüyle O, yarattığı bütün varlıkları en güzel bir şekilde yaratmıştır. İnsanoğlundan tutunda, onca aleme, hayvanlara ve bitkilere hatta gökcisimlerine varıncaya kadar bu muhteşem ve mükemmel büyüleyici düzeni görmekmek ne mümkündür. Görmezsek nankör oluruz...Sabah ezanı" Allahu ekber" deyince yüreğime bir ürperti bir sükunet huzur gelince derin bir nefes alarak ve huzuru solayarak teheccüd namazından sonra yorgun olunca hemen yatan kocamı kaldırmak için yatağımıza doğru ilerledim. Akşam arkadaşları gelmişti oldukça da kalabalıklardı. Biz ikramlıkları bahçeye masaya yerleştirip O'nları başbaşa bırakmıştık. Mehmethan'ım da benim gibi abisinin durumundan şüphelenip duruyur ve canı fena halde yanıyor. Kaç defa yakaladım abisine bakarak ağlarken. Benim bile yüreğim Mahmut abi için bu kadar yanıyorsa, kocam nasıl dayansın? Hemde birbirlerine bu kadar tutkunken...Abisini yamacından ayırmaz oldu. Akşamda " moral olsun abime de " diyerek kolunun altına alarak yanına oturtmuştu. Hatta Mahmut abinin samimi arkadaşlarını bile davet etmiş. Harun iki abisinin arasında oturup keyifle " benim sırtım yere gelmez böyle ağabeylerim olduktan sonra " diyerek güldürüp duruyordu.
Mehmethan'ım " biz bu gece erkek erkeğe sohbet etmek istiyoruz hanımlar. Lütfen gece herkes odasına çekilsin..." diyerek güldürmüştü hepimizi. Daha sonra da" yarın yoğun bir gün olacak. Malum bebeğimiz için Kur'an okutacağız. Dinlenin diye düşünerek sadece sizi düşündüğüm için söylüyorum. Sakın yanlış anlamayın ha..." diyerekten tekrar güldürmüştü.
Yatağa yanına oturup karizmatik yüzünü izleyerek, ve elimi karnıma sararak bir şükür ve tefekkür de yavrum ve kocam için ettim. " Hayırlı eş dünya cennetidir" bildirmiş Peygamber Efendimiz. Benim de dünya cennetimdi kocam. Binlerce kadın evlat hasreti çekerken hiç ummadığım anda anne olacağımı öğrenmiştim. Ne çok korkmuştum kan değerlerim normale dönmezse ve anne olmazsam diye...
Hep hayalini kurduğum ve sonunda sahip olduğum mükemmel yeni aileme de kocam vasıtasıyla kavuşmuştum. Ufak tefek bazı şeyler olsa da böyle bir ailenin üyesi ve gelini olmak benim için şükür sebebiydi. İnsanın olduğu her yerde ufak tefek sorunların olması doğaldı. Yeter ki cana, namusa, onura dokunmasın ucu...Gerisi bir şekilde konuşarak hallolur...Sabır en büyük sermayedir böyle durumlarda...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peygamber Ocağı ( Aşk-ı Derun)
SpiritualNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... Sert ve güçlü kuvvetl...