Sırasıyla 2-3-4 bölümlerini yayınladım 3 bölüm yani ona göre okursunuz canlarım keyifli okumalar ♡
BÖLÜM 4
"Bana erkekler tuvaletinin anahtarını ver." Dedi otoriter bir şekilde Minho kasadaki çocuğa.
"Neden vereyim?"
"Patronuna Minho istedi dersin."
Dayısının işletmesiydi burası bu yüzden bu kadar rahattı.
Çocuk uzatmayarak anahtarı önüne bırakınca Minho anahtarı kaptığı gibi hızlı adımlarla tuvalete yöneldi.
Kapıyı açtığında etrafta kimse yoktu. Önce kapıyı kilitledi. Kabinleri kontrol ettiğinde tek biri doluydu.
"Jisung?" Diye seslendi kapının önünde durarak.
"Ne!" Diye bağırdı içerden Jisung.
Minho dudağını ısırdı. Bu sesin ne anlama geldiğini biliyordu. Seni gebertmek istiyorum Minho sesiydi bu.
Kalbi küt küt atarken "Jisung çıkar mısın? Konuşalım."
"Hayır çıkmıcam git!"
"Hadi bebeğim çık ve konuşalım." Dedi umutla.
Bir anda içinde ölen umutların hepsi yeşermişti. Jisung hala seviyordu onu değil mi? Yoksa şimdi neden böyle yapsın?
Zaten hiçbir zaman Jisung'a terk etmeyi yakıştıramamıştı. Kabullenememişti de.
"Deme bana bebeğim falan. Ben senin bebeğin değilim!"
"Sen benim bebeğimsin Jisung."
"Değilim işte. Git ona bebeğim de."
"Sen de git o çocuğun saçlarını öp kokla."
Jisung kabinin kapısını açtı sinirle. "Ne diyorsun sen kimin saçını öpmüşüm ben!"
"O yanındaki kıvırcığın."
"Ne öpeyim be onun saçlarını."
"Öpmez misin?"
"Öpmem." Diye mırıldandı Jisung.
"O marul senin sevgilin değil mi?"
"Onun adı Chan bir kere."
"Umrumda değil ismi."
"Sevgilim olup olmadığı da umrumda olmasın o zaman."
"İyi ben o zaman gidip Dohyun'u evine bırakayım." Diyerek arkasına dönüp kapıya doğru gitti kolundan çekileceğinden emin olarak.
Ama herhangi bir tepki yoktu.
Geri döndü ve sadece öylece dikilen Jisung'a baktı hayal kırıklığıyla. "Beni durdurmayacak mısın?"
"Neden durdurayım seni. Ayrıldık biz. İstediğini yap."
Minho ona doğru gitti. "Hayır ayrılmadık. Sen bizi terk ettin. Arada çok büyük fark var."
Jisung "Sen.. Gerçekten.. Tüm suç benim değil mi?" Dedi gözleri dolarken
"Söyle bana o zaman Jisung. Söyle ben bileyim suçum ne?."
"Yaptığın şey gurur. Amacınıza ulaşamadınız çünkü."
"Bu ne demek Jisung? Açık ol."
"Her şey çok açık işte. Ben diyeceğimi dedim. Ne seni.. Ne de arkadaşlarını.. hiçbirinizi istemiyorum hayatımda."
"Bu dediğinden bir gün bile olsa pişman olmadın mı gerçekten?"
"Olmadım. Daha çok size bulaştığım için pişmanım."
"Bir gün önce mezun oluyoruz diye ağladın Hyunjin'e sarılıp. Bir gün önce deliler gibi seviştik biz Jisung. Sen bunu nasıl dersin." Dedi hayal kırıklığıyla Minho.
Kurduğu cümlenin ağırlığı altında eziliyordu.
"Son senemde yalnız kalmamak içindi hepsi."
"İnanayım mı buna. Benimle yalnız kalmamak için mi sevgili oldun?"
"Kontrolüm dışında şeyler olmadı değil Minho. Herkes hata yapar ya."
"Planın dışı beni sevmene mutlu mu olayım yoksa şuraya çöküp avazım çıkana kadar ağlayayım mı?"
"Değmez bence ya Minho." Dedi Jisung. "Şova gerek yok."
"Jisung." Dedi Minho onu duymazdan gelerek. "Kediler seni çok özledi." Zorla yutkundu
"Arkandan uzun bir süre uyuyamadılar doğru düzgün. Babaları da uyuyamadı.. Uyuyamıyor."
"Zaten bir kediler..." Dedi Jisung devamını getiremeyerek
Zaten bir kedilerin sevgisi gerçekmiş
Kendine gurur kavramını öğreten Minho'nun da gururuna önem verdiğini çok iyi biliyordu
Ve şimdi Minho bir şeyi gururuna yediremediği için burdaydı. Asla elde edemeyeceği o gurur.
"Jisung.." Minho burunlarını birbirine sürttü gözlerini kaparken.
Jisung içi titrerken dokunuşların esiri olmamak adına "Teslim olabilemem sana." Diye mırıldandı. "Teslim."
"Tesellüm."
"Artık yok."
Zehirli sarmaşığından uzaklaşıp kapıda olan anahtarla kilidi açtı ve çıktı.
Minho yine onu zorlamamak adına bırakmıştı anahtarı kapı deliğinde.
...............................................................................................
Teslim tesellüm bir şeyi alıp bir şeyi vermek anlamına geliyor. Jisung artık kalbini verip Minho'nun kalbini almak istemiyor.
Artık flashback yapıyoruz bir süre. Geçmişe döneceğiz. Nasıl tanıştılar? Nasıl sevgili oldular? Neler oldu? Teslim tesellüm nasıl bitmiş? Jisung'un nefretinin sebebi neymiş? onları öğreneceğiz. Sonra yine şimdiki zamana döneceğiz.
Geçiş bölümüydü.
Okuduğunuz için teşekkür ederim❤️
STRAY KIDS İLE KALIN 🤍🤍
STRAY KIDS EVERYWHERE ALL AROUND THE WORLD
YOU MAKE STRAY KIDS STAY
🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
teslim tesellüm | minsung
Fiksi PenggemarSevgilim Yalan olduk Köz dedik Kömür bulduk Kendine sor biraz Nedir bu içindeki Hiç bitmeyen ayaz Ve kutu içerikleri? Teslim olabilemem sana Bende olmadığın zaman Yanına gelebilemem senin Mesafeler yaman Üzemedi hiçbi' şey beni Senin sırtın gibi Had...