Evet beklediğimiz o bölüm. Her şeyi öğreniyoruz artık. 26. Bölümü okumayı atlamayın iki bölüm üst üste atıyorum. İyi okumalar 💓💓
BÖLÜM 27
Takvim yaprakları bir bir koparılıp giderken koskoca lise hayatı bitmişti. Sıralarda yaşanan eğlenceli anlar koridorlarda dönen muhabbetler derslerin verdiği yoğunluk bitiyordu.
Mezuniyete saatler kalmıştı.
Herkes kendince güzel takımlarını, elbiselerini giymişti ve keplerini atacakları.
Minho'nun beyaz atı olmasa da Jisung ve basketboldan sonra gelen favorisi motoru ile Jisung'u almıştı ve okula gelmişlerdi
Tabii geçen aylar içinde Minho Jisung'a motor sürmeyi biraz öğretmişti. Jisung üniversite sınavından sonra ehliyet alacaktı.
Minho'nun hayali ise bebeğine yakışır bir motor almaktı. Jisung'un verdiği saf sevginin yerini tutmayacaktı belki ama, lakin şimdiden Minho hediyeyi verdiği zaman Jisung'un yüzünde olacak o mutluluk ifadesini tahmin edebiliyordu.
Minho Jisung'a bebeğim diyordu fakat Jisung Minho'yu sanki bir bebekmiş gibi seviyordu. Gerçekten Minho'yu öyle bir seviyordu ki Minho yaşadığı her şeyin hayal olduğunu düşünüyordu.
Dönüp arkasına şu birkaç aya baktığında çok değişmişti. Resmen bir aşk adamı ve aşk delisi olmuştu.
Şimdi ise giydiği kıyafetlerinden tutun enerjilerine kadar her şeyiyle mükemmel bir çift havası veriyorlardı mezuniyet kutlamasına giderlerken.
Jisung Minho'yu kendine çevirip etrafa bir bir bakış atıp dudağına kaçamak bir öpücük kondurdu. "Takım giymek en çok benim sevgilime yakışıyor."
Minho ise kulağına yaklaşıp "Mezuniyet bitse de bu takımı üstümden çıkarsan diye bekliyorum."
"Doyumsuzsun." Dedi Jisung hafiften utanırken.
"Nedeni çok belli bence."
"Şimdi mezuniyeti falan boşvereceğim Minho sus." Dedi Jisung kıkırdayarak.
Minho onun yanağını okşayıp elini tuttu ve yeniden yürümeye başladılar. Minho beklediği telefon çaldığında sırıttı.
Telefonla konuşur gibi yapıp kapattıktan sonra "Koç aradı yanıma uğrayıver dedi. Bebeğim sen git ben bi koçun yanına gideyim bakalım ne diyecek." Dedi.
Jisung sorgulamadan "Tamam sevgilim." Dedi.
Ayrılırlarken Jisung "Minho seni çok seviyorum." Dedi Minho'nun eriyip gittiği o masum gülüsemesi ve tatlılığıyla.
"Ben de seni çok seviyorum." Dedi Minho ve yanağından kokusunu içine derin derin çekerek öptü bebeğini.
Jisung'ta hemen onun boynunu öptü aynı şekilde Minho'nun o hoşuna gittiği kıvırcık saçlarını okşayarak.
"Gidiyorum şimdi hemen geleceğim tamam mı?"
"Çok bekletme beni."
"Tamam bebeğim görüşürüz."
"Görüşürüz sevgilim."
Ayrıldıklarında Jisung'un binadan içeri girişini görene kadar yalanı ortaya çıkmasın diye spor salonuna gider gibi yaptı ve Jisung binadan içeri girdiğinde o da hemen arkasından girip çatı katına çıktı.
Dans edeceklerdi.
Jisung kalabalıkta istediği gibi dans edemiyordu. Onlar için çatı katını hızlı ve güzel bir şekilde hazırlayıp Jisung'u çok yalnız bırakmamak için hemen yanına gidecekti bu yüzden hazırlığa başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
teslim tesellüm | minsung
FanficSevgilim Yalan olduk Köz dedik Kömür bulduk Kendine sor biraz Nedir bu içindeki Hiç bitmeyen ayaz Ve kutu içerikleri? Teslim olabilemem sana Bende olmadığın zaman Yanına gelebilemem senin Mesafeler yaman Üzemedi hiçbi' şey beni Senin sırtın gibi Had...