Rozdział 24- Małe marzenia są do spełnienia..

7 1 0
                                    

Następnego dnia wstałam, zjadłam śniadanie i zrobiłam wszystko co powinnam rankiem. Zjadałam szybko obiad i pobiegłam na boisko. Zobaczyłam Jacoba jadącego do domu ale chłopak mnie naszczęście lub nieszczęście nie zauważył. Chwilę później wrócił i chwilę ze mną porozmawiał. Potem przyjechał Grayson i Jason. Było ogólnie bardzo przyjemnie. Poszliśmy do Jacoba do domu razem z moją przyjaciółką Claudią.
Leżeliśmy obok siebie wtuleni w siebie cholernie mocno.
Claudia poszła z Jacobem pod łóżko, nie chcę wiedzieć co tam się działo..
Nagle gdy tylko zostaliśmy niezauważeni Grayson zaczął całować mnie mocniej niż kiedykolwiek.
Tak mocno jakby miał to być nasz ostatni pocałunek..
Nagle dwójka naszych przyjaciół wybiegła z pokoju i przez dziurkę od klucza zaczęła wpuszczać do nas dezodorant którym zaczęliśmy kichać i kaszleć.
Nakryliśmy się kocem a Grayson otworzył okno.
Przytulilam się do chłopaka i zacisnęłam piekące oczy.
- Gnojki!! Zabiję was!- wrzeszczał chłopak wychylając twarz spod koca.
- Ciekawe..- odpowiedział zamyślony Jacob i wparował do pokoju idealnie w momencie kiedy zaczęłam całować się z moim chłopakiem.
- Claudia do cholery zamknij się! Nie widzisz że oni się miziają?!- szepnął nerwowo i trzepnął dziewczynę poduszką.
Zaczęłam się nagle śmiać i wtulona w Graysona  czułam się bosko..

Nagle wszystko przeleciało mi przed oczami.
Cała ta historia..
Wszystko na marne..
Zerwaliśmy..
Zerwał..
                            KONIEC
--------------------------------------------------------------------------
dziękuję za przeczytanie tej opowieści..
chciałam tylko powiedzieć ze jest to opowieść w 100% prawdziwa i opisuje moje życie sprzed paru miesięcy
mam troszkę ciekawe życie:)
teraz jest też bardzo ciekawe ale to juz na inną książkę, plan na przyszłość, moze kiedyś<3
dziękuję za ta piękną przygodę jest to moja pierwsza w 100% skonczona ksiażka a kazda opowieść to zupelnie inna przygoda takze dla mnie jako autorki
serdecznie dziękuję takze mojej najlepszej przyjaciółce za wsparcie i czytanie ksiazki na bieżąco
przepraszam za to zakończenie i dziękuję za ciepłe opinie od wielu przyjaciół<3

He still says you love meOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz