2

87 6 7
                                    

Karnına gelen tekmenin acısını hissetmiyor sadece Yiğit'e bakıyordu.
Yiğit'in art arda attığı yumruklara karşılık vermedi.

Yiğit daha çok öfkelenip geri çekildi. Fulya doğrulup "Yiğit" dedi

Yiğit sinirle gelip Fulya'nın çenesini tuttu "kes sesini senden nefret ediyorum. Sen yalancı adinin tekisin"

"Nasıl öğrendin"

"Kes dedim kes" sesi bütün salonda yankılandı

Fulya attığı tekmeyle Yiğit'i üstünden attı "benden öğrendiklerini bana satmaya kalkma. Ne oldu aşkına?"

"Aşkı maşkı siktirtme bana" Yiğit ringin ortasına gelince Fulya da peşinden gitti

"Neden geldin buraya intikam almak için mi?"

"Ne çok konuşuyorsun amına koyayım ya"

Yiğit'in bu kadar değişmiş olması Fulya yı çileden çıkartmaya başlamıştı "ne oldu o güzel sesli romantik şaire?"

"Seven değil siken yarar her zaman bunu anladım sadece. Kadınlar sadece beni rahatlatmaya yarıyor. Ama güzel olanları

Kıskançlık bütün bedeneni sarmıştı Fulya'nın şuan sırası değildi hatta hiç değmezdi bile

"Aptal" diyerek arkasını dönüp ringten çıkmak isterken Yiğit omzundan tutup ringe fırlattı "biyere gidemezsin seninle işim bitmedi"

Sendelesede düşmedi "seninle uğraşmak istemiyorum sende daha fazla gözüme gözükme"

"Yok öyle hayatımı sikip gitmek"

"Sen kafayı yemişsin. Gerçekten iyi değilsin kaç yıl olmuş bitmiş gitmiş bir mesele uzatma senin için iyi olmaz diyorum"

Yiğit alay eder gibi güldü hızla koşup tekme atacakken Fulya ondan hızlı davranıp kafasına doğru döner tekme attı.

Aldığı darbeyle Yiğit yere düşsede kendini hızlı toparladı boğazı şimdiden kızarmıştı.

Fulya saçlarını toparlayıp "Çok uzadı bu" diyerek gardını aldı

"Bencede" diyerek Yiğitte gardını aldı

Yiğit ne kadar sinirli gözüküyorsa Fulya o kadar üzgündü kalbi kırılmış hayal kırıklığına uğramıştı. Ama şuan karşısında ki sevdiği adam değil rakibiydi.

1 saatten fazla ringtelerdi. Tekmeler yumruklar hava da uçarken Fulya'nın yüzü kandan gözükmüyordu Yiğit'in ise bir gözü morarmış kan oturmuştu gözü kapandı kapanacak. İkiside son hamleyle yere düşmüştü. Ayağa kalkmaya bile halleri kalmamıştı. Yiğit zorda olsa ayağa kalkıp Fulya'nın yanına gelirken. Hafif doğrularak sırtını halata yasladı en ufak bir hamlesinde halatlardan yardım alacaktı.

"Seninle işim bitti bir daha asla karşıma çıkma. Seni bugün burda gerçekten öldürmediğime dua et"

"Şimdi ise benim seninle işim başladı gölge gibi peşindeyim Yiğit"

Kafasını sallayarak adamlarının yardımıyla uzaklaştı Yiğit'in gittiğini görünce kendini bıraktı Fulya.

Çok geçmeden Alex aşağı doğru indi "Fulya bebitom acaba saatlerdir nerdesin"

Fulya cevap vermeyince Alex sağa sola baktı daha sonra kapıya bir kaç kez vurarak soyunma odasına baktı. Son olarak ring kalmıştı ama orda olsa göreceğini düşündü. Emin olmak için ringin yanına gitti. Yerde yatan Fulya yı görünce halatlardan atlayıp yanına koştu "iyi misin? Ne oldu burda?"

"İyiyim yıldızları seyrediyorum"

"Bebeğim ne yıldızı şuan gündüz artı açık tavan değil ki burası"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 24, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk Ve İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin