15

763 59 9
                                    

მილა - ტონი უკვე მთელი ორი დღეა ჯანგკუკი წასულია და ჯერ არ დაბრუნებულა

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

მილა - ტონი უკვე მთელი ორი დღეა ჯანგკუკი წასულია და ჯერ არ დაბრუნებულა..სად ჯანდაბაში და ამდენი ხანი რატომ ანდომებს დაბრუნებას?

მილა ადგა ადგილიდან და დაიწყო ნერვიულობისგან სიარული...ტონი ტუჩებს კბენს და ხელების თითებით თამაშობს ნერვიულობისგან...აღარ იცის რამდენ ხანს შეძლებს ამის დამალვას...

მილა - ამის დედაც! ხმა ამოიღე ტონი..( ყვირილი დაიწყო)
ტონი - ააააააჰ (დაიყვირა ) კარგი მილა ...მოგატყუე...

მილას ტანი გაოცებისგან ისევ უკან დაეცა სკამზე...

მილა - მომატყუე? რას გულისხმობ...
ტონი - ჯანგკუკი არ წასულა საჭმლის მოსატანად...ის სავადმყოფოში წავიდა,იმ იმედით რომ ექიმები მის იმუნიტეტს გამოიყენებდნენ ვაქცინის შესაქმნელად...
მილა - შენ არ შეიაჩერე? და მარტო გაუშვი?
ტონი - ხომ იცი როგორია...როგორი შეუგნებელია...ყველაფერი ვცადე..
მილა - და იქნებ რამე დაემართა? უკვე ორი დღეა არ მოსულა...ამდენი ხანი არ გაჩერდებოდა ისე რომ აქ არ მოსულიყო..რაღაცა მოხდა..
ტონი - მილა მომისმინე.....მე წავალ და მოვძებნი შენ აქ..
მილა - არა მეც მოვდივარ...აქ ვერ დავრჩები ..
ტონი - შენ ორსულად ხარ!
მილა - ჯერ კიდევ არ მაქვს დიდი მუცელი...შემიძლია მოძრაობა და ჩემი თავის დაცვა...
ტონი - ამას თუ ჯანგკუკი გაიგებს გაგიჟდება...
მილა - არ ვაპირებ აწ დარჩენას,სანამ შენ და ჯანგკუკი სიცოცხლეს წირავთ...
ტონი - რატომ ხართ ორივე ასეთი შეუგნებელი? კარგი მოდიხარ..მაგრამ თუ რამე მოგივიდა
მილა - არაფერი მომივა...ჩემთავს უნდა გავუფრთხილდე ვიცი და პასუხისმგებლობას ვიღებ...

გადარჩი ცოცხალი!  ( დასრულებული)Where stories live. Discover now