Londýn je nádherný.

58 4 0
                                    

Přijela jsem na jedno z předměstí Londýna, už si ani nepamatuju, jak se jmenovalo. Hned další den jsem nastoupila do školy. Bylo tu hned několik pro mě zvláštních věcí např. školní uniformy, nebo skříňky. Angličané jsou divní.

V mém pokoji v malém studentském pokoji byla jen postel a malá skříň na oblečení a učebnice. Hned vedle se nacházely dveře, které vedly k maličkaté koupelně, ve které byl jen sprchový kout s květovaným závěsem, umyvadlo se zrcadlem a poličkou a záchod se štětkou a toaletním papírem.Za mé první kapesné jsem si koupila věsák na dveře, abych měla kam věšet moji bundu nebo pršiplášť.

Každý den probíhal stejně. Ráno umýt, obléct a na snídani, tam se vyhnout všem divným pohledům, v klidu se najíst sbalit se a jet do školy, tam dávat pozor a snažit se si najít přátele. Všechno až na poslední bod se mi dařilo víc než dobře. Pak se sbalit ze školy, jet zpátky na kolej, tam se učit a jít spát.

O měsíc později

Našla jsem si tady pár kamarádů a kamarádek,ale ti byli po většinou z Polska nebo Slovenska, tak jsme si alespoň rozuměli, podobná kultura a rodinné zázemí. S Angličany jsem si moc nerozumněla, zvlášť kvůli mému stále znatelnému a silnému přízvuku, kvůli kterému si mě stáe dobírali...
Už to vypadalo, že to bude super rok, ale zavolali mi rodiče a já věděla, že to nevěstí nic dobrého....

Little LolitKde žijí příběhy. Začni objevovat