Ještě bych se měla vrátit k tomu baru. ten bar mi připadal hrozně zvláštní už od začátku. Už poprvé, když jsem vkročila do toho baru, měla jsem pocit, jako když příjdete o půlnoci na hřbitov, ale ten pocit mě za chvilku přešel, tak už jsem se v tom nepitvala.
Ráno jsem si dala svou obvyklou snídani toasty s marmeládou a kávu k tomu, pak jsem jela do školy. Ve škole jsem se až do poslední chvilky učila protože včera jsem mohla myslet tak maximálně na Johannův obličej a ty jemné pihy, co má pod nosem.
Když jsem přišla ze školy na kolej, tak jsem hned odchytila svojí kamarádku Aišu, která je sice z Indie, ale o klucích toho ví víc než celé naše patro. V rychlosti jsem jí vysvětlila, o co jde. Její reakce mě zarazila
Hned poslala do sprchy, pak koukla do mojí skříně, vybrala pár kousků a řekla mi ať se obleču. V mezičase skočila pro svůj obrovský kosmetický kufřík a nalíčila mě. Nakonec mi řekla ať si vlasy spletu do volného copu na stranu a byly jsme hotové. Nemohla jsem uvěřit, že to trvalo jen 15 minut. Podívala jsem se do mého malinkého zrcadla v koupelně a vypadala jsem krásně.Trochu nejistě, ale pravou nohou jsem vykročila z pokoje, pročla chodbou, pak společenskou místností, kde na mě pískali kluci, co do mě ještě včera vráželi u jídla.
Venku na mě čekal Johann, měl na sobě tričko a rifle, prostě nic zvláštního. Přišel ke mně a zeptal se: "Lili jsi to ty? Moc ti to sluší, až moc." Lehce jsem se začervenala. Šli jsme do jedné kavárny, tam na mě dolehl stejný pocit, jako tehdy v baru. Objednala jsem si zelený čaj a Johann jen mrkl na sevírku. Asi sem chodí často a ona už si ho pamatuje, nebo si s ní domlouvá slezinu na záchodech, když se to se mnou nedopadne? Myšlenky mi vířily hlavou, najednou na mě promluvil a povídali jsme si. Šok nastal ve chvíli, kdy servírka přinesla objednávku, mně zelený čaj a jemu nějakou prapodivou tekutinu ve vysoké sklenici. Okamžitě se mi začalo navalovat, protože jsem tušila, že je to KREV...
Co na to říkáte? asi to není to, co jste čekali, co? Budu ráda, za koments. Love you ♥♥♥
ČTEŠ
Little Lolit
FantasyLily obyčejná holka z Rumunska. Dostane nabídku studovat na prestižní škole v Londýně. Aby se na škole udržela musí si najít práci. Tato práce ji však změní život. Nebo byl její život neobyčejný už před tím, ale ona to nevěděla?